Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs trouwkleed

20-9-2007 16:02:56
Hallo allemaal,

Ik wilde jullie eens een "indiscrete" vraag stellen.

Kunnen jullie mij eens vertellen wat voor jurk jullie gekozen hebben, en wat deze gekost heeft aub?

Ik heb namelijk een héél mooi kleedje gezien, maar ze hebben mij al meegedeeld dat dit 1.314 euro kost.
Sommigen zeggen dat dat weinig is, maar de meesten vinden het veel.

Ik heb er eigelijk zelf geen idee van, maar het valt mij toch ook wel tegen.

Vandaar mijn vraag dus.

Alvast bedankt hè!

Groetjes Debbie
27/06/2008

Debbie
27-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1233

Els
27-9-2008
 Meld misbruik20-9-2007 16:13:27

Hallo,

Dat is een normale prijs zene. De kleedjes die ik heb gezien van de gewone merken schommelen tussen de 1100 en 1600 euro.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik20-9-2007 16:25:20

Het hangt er inderdaad vanaf van welk merk je een kleedje kiest? Voor de gekende merken is dit een normale prijs...ik vind dit veel! Ik heb jurken gepast tussen de 300 en 800 euro en het waren allemaal heel mooie kleedjes. Sommige konden zo van een bekend merk zijn! Er zijn winkels waar je max. 1000 euro betaalt voor een jurk. Mijne kostte 750 euro wat ik al meer dan genoeg vond! Het was ook 1 van de duurste kleedjes uit de winkel. Het bovenstukje is wel helemaal met de hand gemaakt en het is een vrij unieke jurk :-)

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik20-9-2007 16:26:59

dag Debbie,

Geloof me vrij, je hebt kleedjes in alle prijsklasses. Ik heb op voorhand niet op internet gekeken omdat mijn budget beperkt was en ik geen zin had een kleed te vinden en dat niet te kunnen betalen. Ik heb gewoon in de winkel mijn budget gezegd (max 900 euro). Ik heb uiteindelijk een mooi kleedje met stola van een belgische ontwerpster gekozen en ik heb 780 euro betaald. Er waren ook nog kleedjes die een stuk goedkoper waren en toch ook heel mooi. Het is dan geen bekend merk, maar stralen op je trouwdag is toch het belangrijkste.

Ingrid

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik20-9-2007 16:34:17

hey,

Je hebt kleedjes in allerlei categorieën van prijzen. Ik heb er eentje van Pronovias en ik ben in de positieve zin geschrokken van de prijs. Ik heb ook een jurk van Rosa Clara aangehad en dat vond ik dan weer duur voor één dag: €2250.
Wees gerust: nog duurder kan ook, in dezelfde winkel stond in de etalage een kleed van Ian Stuart in pompadour-stijl €3850! Zou ik nooit aan een kleed kunnen geven, maar voor mij is ieder vrij om te doen wat zij wil.

Dat kleedje dat jij gezien hebt, als jij dat echt het waw-kleed vind, dan zou ik er voor gaan. €1300 is niet goedkoop maar er zijn er ook nog vele duurdere. En een goedkopere jurk waarin jij niet straalt dat is dan toch ook maar een (dure) miskoop?

Debbie
27-6-2008
 Meld misbruik20-9-2007 17:05:12

Bedankt voor de reacties al!

Ik heb de jurk enkel nog maar op foto gezien, en nog niet gepast. Misschien kan ik dan beter vragen of ze iets in dezelfde stijl aan een mindere prijs hebben.

Blij te weten dat ik niet de enige ben die dat veel geld vind!

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik20-9-2007 17:09:37

Hey,

Mijn jurk kost 1040 euro. Ik heb op voorhand ook rondgekeken, en zoals al gezegd zijn er idd goedkoper en duurder. In mijn geval moest ik voor goedkoper toch ook verder uitwijken (Claire de Femmes bvb, wat dan in Waals-Brabant is), en dus heb ik ervoor gekozen in de "klassieke" bruidswinkels te gaan kijken, maar wel met een maximumbudget van 1200 euro. Ik vind 1040 euro ook nog veel voor 1 dag, heb er laatst nog mee in mijn maag gezeten, maar nu ik de jurk nog eens gepast heb, ben ik er echt wel blij mee... Ik hoop in elk geval dat je erin slaagt je droomjurk te vinden binnen je budget!

Groetjes,

Tania

Vicky
11-8-2007
 Meld misbruik20-9-2007 19:09:14

Hey,

Ik kon het ook niet opbrengen om zo veel geld te betalen voor een kleed dat je uiteindelijk maar 1 dag aan hebt. Ok, het is wel een belangrijke dag waarop je moet schitteren in uw droomjurk die dan ook nog eens goed zit.
Ik ben gewoon op internet beginnen rondkijken en heb een prachtig kleed gevonden. En dit voor € 200!!! Sommige vinden het misschien maar niks om in een tweedehands jurk te trouwen maar je kon het helemaal niet zien. De jurk was nog in perfecte staat en was naar droogkuis geweest.
Ik heb enorm veel complimenten gekregen.
Dus het is helemaal niet nodig om zo veel geld uit te geven.
Je moet natuurlijk wel een beetje geluk hebben met de maat en zorgen dat je op gewicht blijft. Maar dit heeft voor mij geen problemen opgeleverd. Heb kleed in januari gekocht en ben in augustus getrouwd.
Mijn kleed zou nu eigenlijk nogmaals kunnen gedragen worden want het is nog steeds in goede staat.
Moest je geïnteresseerd zijn... is een maatje 36.

Nog veel succes!

Groetjes,

Vicky
40 dagen getrouwd

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-9-2007 20:38:12

dat van mij was 2200 euro. Ik ben ook schandalig boven mijn budget gegaan..

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik20-9-2007 21:51:06

mijne kost 1075 euro. wat ik redelijk vind. meer zou ik ook niet echt willen betalen. je doet het tenslotte maar één keer aan eigenlijk...

cindy
12.09.08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik21-9-2007 11:55:47

hallo bruidje, ik ben getrouwd in een jurk van oni onik, prijsklasse rond 1700 euro, schoenen inbegrepen, veel succes
veke

Marianne

Meld misbruik21-9-2007 22:12:10

1139 + 60 retouches
wij gaan onze foto's twee of drie dagen later aan de zee maken dus ik kan het twee keer dragen :-)
het is een rok en top en ik hoop de top nog te kunnen verven en van de rok een kortere rok te maken en ook verven of een doopkleedje te maken of bekleding voor een wieg of zo
ik moet ook nog zien wat mogelijk is

Stefanie
7-3-2008
 Meld misbruik22-9-2007 8:46:13

mijn kleed van linea raffaelli kostte 1350 euro. er waren nog duurdere kleedjes hoor!

liesbeth
15-9-2007
 Meld misbruik22-9-2007 13:12:49

Hoi Debbie!
Mijn kleed koste 1400 euro!
Het is van linea raffaelli!
Het zijn 2 delen!
Het bovenste is een topje (vrij uitgesneden) met een mooie halter!
De rok heeft een sleep maar niet te lang!En ne stola!Geen wit maar champagne kleur!Nu kan ik eindelijk vertellen hoe mijn droomjurk eruit ziet want ik ben vandaag een weekje getrouwd!
Veel succes met het zoeken naar jouw droomjurk!
En neem je maar voor dat je meer gaat uitgeven dan je voorop had gedacht!
groetjes liesbeth

Manuela
14-8-2008
 Meld misbruik22-9-2007 15:42:21

hoi, mijn kleed is van rembo styling en kost 1235 euro. Ik heb wel geluk ik krijg het van mijn ouders dus...
groetjes Manuela

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...