Terug naar overzicht
dank je nele voor ons is het morgen zover :)groetjes jessy22/09/2007
Hey Nele hier ook eentje dat begint af te tellen naar 29/09/2007.Hoe zit het bij jou met de stress ? en wat moet jij allemaal nog doen ?groetjes Kelly 29/09/2007
Dag Kelly,De stress is goed aanwezig en bovendien ben ik nu net ziek gevallen (hele grote kopvalling).Wij moeten nog de misboekjes beëindigen en een bedanking bedenken voor de avondgasten.Verder denk ik (hoop ik) dat alles zowat geregeld is.Woensdag mag ik mijn kleed gaan ophalen en vrijdagavond naar de styliste voor mijn nagels.Om mijn zenuwen een beetje de baas te kunnen ga ik maandag anderhalf uurtje naar de massage. Kwestie van de stress aan te kunnen lol.En bij jou? De stress begint zich te voelen? Moet je nog vele zaken regelen?Groetjes van een bruidje dat hoopt op mooi weer
Hoi Nele!Ik ben vorige week getrouwd! 15/09/2007!!!Ik ben jaloers op iedereen die nog gaat trouwen , want het was tot nu toe de mooiste dag van mijn leven!Alles was perfect!Ik wens je volgende week een fantastisch huwelijk toe!Geniet van alles maar vooral van elkaar!Groetjes van een gelukkig getrouwd vrouwke
Hallokes NeleBij ons is alles in orde, nu is het nog afwachten tot zaterdag he. Maar heb echt wel stress nu hoor, snachts niet kunnen slapen en nare dromen hebben dat er niemand komt opdagen. Donderdag doe ik juist nog een manicure, dan naar de kapper om men kleurtje op te frissen. vrijdag komt de voetverzorgster en daarnaa naar de nagelstyliste. Donderdag en vrijdag zijn de drukste dagen, moeten dan ook nog de kostuums van de suite ophalen en ronddragen. maar ik kijk er wel al enorm naar uit hoor, juist het weer lijkt een beetje tegen te zitten he.groetjes Kelly29/09/2007