Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de grote dag vandaag

21-9-2007 9:20:27
hoi
ik heb nog efkes tijd om hier te komen piepen,de laatste uren zijn aan het ingaan
ik heb slecht geslapen maar ik voel me toch nog goed,straks om 10u45 ga ik door naar mijn ma,dan om 11u30 naar de kapper,om 13u komen ze me sminken,dan gaat mijn ma om 14u met de kleine na de kapper,om 14u45 begin ik mijn kleed aan te doen en dan zal het wachten zijn tot 15u30 als me ventje komt,dan vertrekken we naar het gemeentehuis waar we voor de wet trouwen,geen kerk voor ons,nadien foto's gaan nemen en dan feesten als de beesten hé
zo tot binnenkort en duim voor ons hé
groetjes
vanessa
xxx

vanessa
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 791

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik21-9-2007 11:52:29

hallo vanessa,

ik ben getrouwd 18 augustus, prachtige dag, veel super super momenten, geniet met volle teugen want het vliegt voorbij, van ganser harte proficiat en heel veel geluk in jullie verder leven
véke

evy
1-3-2009
 Meld misbruik21-9-2007 13:40:04

Geniet van jullie dag! Het weer zit in ieder geval al goed me ;-)

Groetjes Evy
01-08-2008

Els
21-9-2007
 Meld misbruik22-9-2007 22:53:45

En, wat een dag....
Ben ook gisteren getrouwd, en het weer was fantastisch!! net als de rest, hopelijk had jij ook n droomdag!
vele gelukwensen aan het niewe paar!

Els, 21/9

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...