Terug naar overzicht
hey karen,Als je van plan bent om die zaal te nemen, dan zou ik zeggen "niet twijfelen"!Wij zijn er onlangs naar een receptie geweest van een huwelijk, en dat was al geweldig (had spijt dat ik niet uitgenodigd was voor het feest)hahaAlles was er in orde, heel beleefd personeel, constant stonden ze daar om je glas bij te vulle of voor een hapje.En de tuin waar de receptie dan was, was dan ook af!!! zeker doen, als we er niet zo ver vanaf woonden zouden we onze feest daar ook doen!viola, hoop dat jer iets mee bent!groetjes, sofie
Wij zijn daar gaan kijken en heel onbeleefd ontvangen geweest. Op 5 minuten stonden wij weer buiten met een prijslijst. Als het slecht weer is, wordt de receptie boven gehouden. Wij hebben grootouders die in een rolstoel zitten en vroegen hoe dat dan met hen moet gaan. Hun oplossing was dat zij dan maar beneden moeten wachten tot de receptie gedaan is... Ik zou het zeker niet aanraden!Nog veel succes met de zoektocht
heyIk ben een maand geleden ook naar een trouwfeest geweest, en ik kan het je ook alleen maar aanraden. Ikzelf hou iets meer van het romantische maar het morderne interieur heeft ook wel zijn charme.Ik zou zeker eens telefoneren voor een afspraak om het eens te gaan bekijken...tineke
Dag Karen,Dit jaar was ik als videograaf ook in Hof ter Delft. Het zoveelste huwelijksfeest dat ik beroepsmatig meemaakte.Ik denk dat ik dus heel goed geplaatst ben om te vergelijken.Wat Hof ter Delft betreft zit alles daar héél goed. Slechts één minpunt heb ik vastgesteld. Er is maar één zaal.Bijgevolg indien slecht weer wordt de receptie in een en dezelfde zaal gehouden.Om de feestzaal klaar te maken voor het avondfeest moeten de gasten zoals Veerle schreef naar boven in een nu niet bepaald gezellige ruimte. Aan rolstoelgebruikers had ik nog niet eens gedacht.Aan jou om dat ene nadeel af te wegen aan de talrijke voordelen.Groetjes en succesFreddy
heey karen, Ik zou echt niet twijfelen om je feest in hof ter delft te doen. Ik werk al 2 jaar in de keuken van ter delft en we werken alleen met verse producten. En wat veerle zegt kan ik bijna niet geloven. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er klanten onbeleefd ontvangen zijn, ik kan wel aannemen dat de mensen van den bureau een het een beetje druk hadden en daarom mischien niet veel tijd hadden om alles heel bondig uit te leggen omdat maar op 5 minuten ben je er bijna niet buiten hoor. Maar ik zou zeggen nog veel geluk met je huwelijk en mischien kan ik in de toekomst als jullie de zaal nemen mee werken aan jullie huwelijk. groetjes tom