TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
21-9-2007 10:35:59
amai... ik ben blij dat ik dat hier nog eens van iemand hoor..ik was een paar dagen geleden bijna hetzelfde topic begonnen! Die van mij zegt dan 'tja, jij kan dat beter' Heel vervelend..
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
21-9-2007 11:22:20
Ha, het komt mij ook zo bekend voor. Ik ben blij dat ik dus niet de enige ben. Van ons beiden ben ik diegene die het meest initiatief toont, dus het zal daar wel aan liggen.
Elders heb ik eens een goede tip gelezen: maak een lijst op van alle dingen die moeten gedaan worden en vraag hem voor welke hij zal zorgen. Zo heb ik het ook geprobeerd: mijn vriend zal de DJ en fotograaf zoeken. Heeft hij nu nog niets aan gedaan, maar dan komt hij met de opmerking dat de datum nu eerst wel eens defintief moet vastliggen. Daar kan ik hem dan ook geen ongelijk in geven.Hopelijk ligt dat dit WE vast en kan hij aan zijn zoektocht beginnen...
Melissa,
Dat je aanstaande er niet zoveel belang aan hecht, wil niet zeggen dat hij je niet graag ziet! Alhoewel ik vind dat jouw aanstaande inderdaad wel wat meer moeite kan doen, zeker als jij alles omwille van zijn moeder hebt vervroegd. Anderzijds is het natuurlijk zo dat meisjes al altijd een bepaald perfect beeld in hun hoofd hebben gehad van hun trouwdag ( en ook willen dat het zo perfect mogelijk zal zijn) en dat van jongs af aan. Daarintegen zijn jongens/mannen daar eigenlijk helemaal niet mee bezig. Tja, het sekseverschil hè.
|
|
Dany
24-5-2008
|
21-9-2007 11:47:51
Ik denk dat we in ons geval allebei even enthousiast zijn (misschien ik als bruidegom nog iets enthousiaster). Is nog een heel tijdje maar ik heb de uitnodiging verzorgd (zit in de grafische sector dus ik moest wel). Ook het misboekje heb ik grotendeels samengesteld. Ik ben gelukkig dat we er allebei onze energie hebben ingestoken tijdens onze drukke agenda (zijn nog aan t bouwen ook)
Dany & Daisy
|
|
Elke
13-10-2007
|
21-9-2007 11:51:19
Hey Melissa,
Langs de ene kant zou ik zegge, wees blij dat je je zin kan doen ... Want ik mag niets beslissen, hij wil ook alles gezien hebben. Ik vraag dus prijsoffertes en zo aan en leg die dan allemaal bij hem ... dan duurt het maanden (!!!), tot wanneer ik echt begin te zagen, en dan zegt hij 'je doet maar'. Grrr, alles kon zoveel sneller gaan als ik alles zelf onmiddellijk mocht beslissen. Zo maak ik bvb een uitnodiging, zegt hij 'ik wil nog eens iets met een foto proberen', ok, geen probleem, 3 maand voor den trouw heeft hij nog steeds niets geprobeerd, en hebben we dan 'maar' mijn uitnodiging genomen om bij drukkers prijsoffertes te gaan vragen (of liever ik ben die gaan vragen).
Hij ging voor de auto's zorgen ... Ik heb uiteindelijk al wat offertes opgevraagd ... maar we trouwen binnen drie weken en er ligt nog steeds niets vast omdat ik het 'vertik', want dat mag hij eens doen, daar mag hij eens voor bellen ... Ik denk dat we met onze eigen auto gaan gaan ;-)
Het is niet dat het de bruidegoms in spé niet interesseert, ze zijn er gewoon niet zo mee bezig (of in mijn geval, er moet altijd eerst heel wat druk achter zitten voor hij in actie komt ...) Elke 13/10/07
|
|
Elke
13-10-2007
|
21-9-2007 11:52:30
ivm misboekje: hij is degen die voor de kerk wil trouwen en toch heb ik het boekje gemaakt ... hij zegt dat hij nu de lay-out zal doen ...
|
|
Kelly
29-9-2007
|
21-9-2007 13:08:24
Amai wat blijk ik hier een super ventje te hebben , hij helpt met alles maar dan ook alles. Ons voorbeeld van onze trouwkaart hebben we zelf gemaakt, onze misboekjes onze bedankingen voor de genodigden van de receptie en het avondfeest en dit allemaal samen. Het enige waar hij me niet bij geholpen heeft is de keuze van men kleed, maar dat mocht hij dan ook niet weten he.
Denk gewoon dat een man meer intresse heeft in andere dingen. Moet nu wel zeggen wij hebben al een dochtertje, en daar moet je al veel van je vrij tijd voor opgeven dus hij zal het al gewend zijn he .
groetjes Kelly 29/09/2007
|
|
Angela
21-6-2008
|
21-9-2007 14:42:26
Mijn vriend is geinteresseerd in alles, maar doet niets, wat ik dus SUPER vind. Ik mag mijn zin doen, alleen een bevestiging vragen of hij akkoord gaat is genoeg. Alleen de auto en kleding van mannen in de suite is voor hem, rest doe ik met veel plezier. Maar geef wel toe dat ik er zoveel plezier in beleef omdat hij echt wel interesse toont in mijn ideeen en offertes en dergelijke. Ik kan zeker niet klagen van hem. Maar natuurlijk de drukke periode staat voor de deur, dus als er geknipt en/of geplakt moet worden, dan denk ik dat hij niet zo enthousiast meer zal zijn. :-)
Maar uiteindelijk kan ik deze situatie niet vergelijken met u. Ik heb 1.6 jaar de tijd om te plannen, jij moet dit gedaan krijgen op 4 maand... Dan mag/moet er medewerking zijn van uw vriend, vind ik.
Praat er eens over zou ik zo zeggen.
Alvast veel succes met de planning en hopelijk toch ook veel plezier aan de planning, want normaal gezien trouw je maar één keer eh ;-)
Groetjes Angela 21/06/2008
|
|
Natacha B
|
22-9-2007 11:09:15
Hmm, k heb nog geluk dan. In t begin was t vooral ik die zocht achter feestzalen en degene die positief waren, liet ik dan zien aan mijn vriend. We zijn dan samen enkele gaan bezoeken in een korte tijdspanne en uiteindelijk is het dan wel de eerste zaal geworden. Traiteur keuze was gauw gemaakt (omdat ik er al veel van eb geproefd). De fotograaf en DJ heb ik ook gecontacteerd en dan hebben we samen weer beslist welke we zouden nemen.
Momenteel is hij af en toe eens bezig met een uitnodiging ontwerpen.
Ik ben aan het brainstormen over tafelthema's, openingsdans e.d. Maar hij zegt ook altijd zijn gedacht enzo. k Heb nooit het gedacht dat ik 'zaag' ofzo. Alleen wou ik dat het al dichter was want ik heb de indruk dat hij maar écht in actie zal schieten als het januari is (we trouwen in mei).
We gaan wsl nog een huwelijksbeurs in Oostende doen ook. Ik moet hem nergens naar toe sleuren.
Is hij niet gewoon minder geïnteresseerd door het voorval met zijn moeder? Praat er eens over!
|
|
Manuela
14-8-2008
|
22-9-2007 15:27:54
hoi, Mijn verloofde helpt wel maar als ik iets vraag van bel jij nu eens voor die dj krijg ik wel vaak het antwoord "ge hebt toch nog tijd genoeg daarvoor". Tuurlijk hebben we tijd(14.08.08) maar het zal daar sneller zijn dan je denkt en tegenwoordig moet alles zo vroeg vastliggen. Nog veel succes en ik hoop dat je hem in actie krijgt. groetjes Manuela
|
|
Hanne
30-8-2008
|
22-9-2007 17:32:17
Ik denk dat dat iets typisch mannelijk is! Hoeveel mannen zitten er op dit forum? Voila, dat zegt al genoeg! De mijne laat mij ook volledig doen en dat vind ik wel goed zo. Ik had een veel duidelijker beeld wat ik wilde. Voor hem maken veel dingen niet uit. Hij zal het eten kiezen (is hij best is), hij kijkt al uit naar zijn kostuum en laat mij voor de rest vooral beslissen.
We zijn een bouwgrond aan het zoeken en daarin is het omgekeerd. Ik volg hem en hij regelt alles.
Tja... de klassieke rolverdeling zeker?
|
|
evelien
|
22-9-2007 22:32:53
hallo,
hier het zelfde, hij is wel mee geweest naar de zalen gaan kijken maar voor de rest is het enige wat hij hem wel aantrekt is een mooi sportwagen vinden voor het huwelijk. moest het van hem afhangen zou hij wachten tot een week voor het huwelijk om alles te regelen.
ik denk dat dit normaal is voor mannen
|
|
sarah
17-5-2008
|
23-9-2007 7:43:49
evelien maakt een punt! Die van mij is ook alleen maar bezig met de auto... en ik wil een oldtimer omdat dat bij mijn kleed past en hij wil een hummer. Maar volgens mij gaan ze er ook gewoon vanuit dat je het op een week kan regelen. Vrees dat ze gewoon niet zien hoeveel werk en tijd het vraagt
|
|
Karlo
8-8-2008
|
7-10-2007 23:53:28
Hallo,
even mijn "soortgenoten" verdedigen: ik denk dat wij, onbehouwen holbewoners met knots, gewoon anders aankijken tegen een huwelijk. Veel vrouwen dromen al als klein meisje van hun huwelijk, ik ben nog niet veel jongens tegengekomen die daar dan al mee bezig zijn. Voor ons is het gewoon minder. Wij zijn met 2 ongeveer even veel ermee bezig en proberen zoveel mogelijk samen te doen. We benaderen het echter op een andere manier: Door beroepsmisvorming (als projectleider) beschouw ik dit namelijk ook als een project met grote lijnen en bepaalde deadlines, zij verdiept zich vaak in de details. We gaan dus voor het meeste samen op zoek, ik zorg ervoor dat we niet te lang treuzelen en dat we op tijd kiezen, en uiteindelijk worden de knopen samen, in onderling overleg, doorgehakt.
Groetjes, Karlo www.080808.tk
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|