Terug naar overzicht
heyzoek eens op dit forum over info over het fabriekspand in roeselare, voor zover ik weet mag je daar je eigen traiteur meebrengen
het fabriekspand is een uitstekende locatie waar je inderdaad gebruik mag maken van eigen traiteur!een echte aanrader!Helaas waren alle datums voor ons volzet!
Hey,Wij trouwen in Hoeve Authentic in Oekene (Roeselare). Deze zaal werd pas gerestaureerd en is zonder catering. Als je meer info wilt, mail me gerust vandenberghe.saar@hotmail.comOnze andere optie was het 't tof steedje in Hooglede dat is ook zonder catering maar was reeds bezet op onze datum http://www.tofsteedje.be/ GroetjesSaar(19/07/2008)
wij trouwen 24-05-08 in het fabriekspandje mag alles zelf kiezeneigenlijk huur je enkel de zaalmaar die mensen begeleiden je in alles als je vragen hebt hooreen aanrader !!
Wat is de kostprijs van dat fabriekspand??Nog mooie locaties: eskimo-gent (wel duur), de centrale, de cultuurfabriek (ronse). Wij zijn namelijk ook op zoek naar iets in die stijl.
Het Fabriekspand is best duur vind ik, maar de begeleiding, de sfeer van de zaal enzo maakt het zo fantastisch dat we niet getwijfeld hebben!Ook krijg je er de drank aan brouwersprijzen, dus als je (zoals wij doen) niet werkt met een aparte receptie maar met extra genodigden op het dansfeest, kun je daar heel wat kosten drukken (geen dure forfaits!).Ik zou zeggen, maak eens een afspraak om de zaal te bezoeken (zie hun website). Als je enkel een prijs weet, mis je mss een mooie zaal!
Hey Natacha, Wij zijn naar de Sekimo in Gent geweest, dat was 2500 EURO: een prachtige zaal maar véél te duur. Nu hebben we gezien dat het Fabriekspand min of meer hetzelfde is dus we zijn ervan overtuigd dat dit volledig ons goesting zou zijn. Als we echter al op voorhand weten dat het ook 2500 EURO is, dan ga ik niet speciaal van Gent naar Roeselare rijden om weer een ontgoochelig rijker te worden, snap je? Daarom dat ik liever op voorhand weet of het haalbaar is of niet...Groetjes,Marie