Terug naar overzicht
hallo kristieneen vriendin van mij is dit jaar getrouwd en haar ceremoniemeester was van de kanten van beveren dacht ik, een zekere Beck. Een heel professioneel iemand vond ik. Zij waren heel tevreden.groetjes
Hallokes Kristien, Inderdaad is er cermenoiemeester erik beck, maar of hij nog vrij zal zijn daar twijfel ik sterk aan. wijzelf hebben ook een supergoede " dirk van bogaert" maar ook hier twijfel ik of hij deze datum nog vrij heeft ( is dan ook de enige in sint-niklaas)groetjes kelly29/09/2007
Goeiemiddag,ben zelf ook van Beveren-waas en trouw op 21/06/2008. Zelf heeft de firma waar we onze bus besteld hebben, gezorgd voor een ceremoniemeester. daar hebben we ondertussen al een eerste gesprek mee gehad en we voelden er ons goed bij.Hijzelf kwam van juist voorbij Lokeren, wel een eindje, maar uiteindelijk komt hij altijd naar ons. Misschien kan je enkele nummers vragen bij uw automaatschappij?Alvast veel plezier met de planning!GroetjesAngela21/06/2008
hoiIk ben ook van beveren en trouw op 14 juni 2008. Wij hebben onze ceremoniemeester gevonden via LUC PAUWELS PROJECTS (waar we onze bus besteld hebben). Zij raadden ons dirk stuer aan. Heb al eens rondgevraagd en de mensen die tijdens hun huwelijk door hem begeleid zijn, zijn hierover heel tevreden.groetjes
Hoiik ben ook van beveren en trouw op 14 juni 2008Onze ceremoniemeester wordt dirk stuer, hebben voor hem gekozen op aanraden van LUC PAUWELS(daar hebben we onze bus vastgelegd)
www.fredd.be