Terug naar overzicht
Dat is afhankelijk wanneer de indeling is anders wanneer je thuis vertrekt naar het stadhuis of naar de kerk of wanneer je van de kerk vertrekt.Je kan dat allemaal opzoeken op de site van Wij trouwen en loving you.Ik denk als je thuis vrtrekt dat het zo is:getuige van de bruid en bruidegomVader van de bruidegom & Moeder bruidbruidegom & moederbruidskindjesVader bruid & bruid
Hangt er idd vanaf, mijn ouders zijn uiteen, eentje heeft andere partner. We zitten met broer en zus van mijn verloofde (nog vrij jong) en ik heb ook een kleine zus.Volgens traditie zit het ongeveer zo, als je vanuit het huis van de ouders van de bruid vertrekt:Bruid en haar vaderBruidegom en zijn moederGetuige bruid met partnerGetuige bruidegom met partnerGrootouders per koppel.Bij het buitenkomen aan de kerk (NIET gemeenthuis, daar blijf je de eerste volgorde aanhouden- regels etiquette) dan wisselt de bruid haar vader in voor haar man, en dan zal de vader van de bruid buiten komen met de moeder van de bruidegom, enz.Zo zit het als je de etiquette strikt volgt. Maar ik denk dat je daarin zo vrij mag zijn als je zelf wilt.xxx veel succes ermeewww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hey!Ik liep gisteren zelf in de suite en volgend jaar trouws ik zelf. Dit is bij ons de volgorde:- Gemeentehuis: Niet echt een specifieke volgorde Bruid en Bruidegom kwamen wel eerst- Binnenkomen kerk: Uitstappen uit auto's De zussen ben broers van de bruid en bruidegom Getuigen moeder bruid met vader bruidegom bruidegom met zijn moeder bruid met haar vader en bruidskindjes In de inkom van de kerk wordt er dan gewacht en de volgender wordt omgedraaid. Bruid en bruidegom komen dan wel samen en gaan eerst.- Buitengaan kerk: Zelfde volgorde als binnen in de kerk.Groetjes,Laurie
Vergat ik nog bij te vermelden:Broers en zussen: Eerst van jong naar oud en in de kerk zelf van oud naar jong.
K heb nog een extra probleempje,wat doe je als je schoonvader overledenis?Met wie moet 'k dan mijn mama laten meegaanin de suite?Groetjes,Sylvie