TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sissi
26-5-2007
|
21-9-2007 12:10:20
Hey,
Wij hadden een professionele ceremoniemeester en we zouden die zo opnieuw nemen.
Hij heeft ons geholpen met de planning, zorgde ervoor dat we overal op tijd waren, stelde ons op ons gemak op de juiste momenten en nog zoveel meer.
Als je alle andere kosten i.v.m. een huwelijk bekijkt is een ceremoniemeester nog niet eens duur ook.
Groetjes, Sissi (118 dagen getrouwd)
|
|
sarah
17-5-2008
|
21-9-2007 12:35:45
wij hebben maandag een eerste gesprek met onze ceremoniemeester. hij vraagt 125 euro voor 4 uur. maar er zijn verschillende voorgesprekken bij. Dus ik vind het zijn geld wel waard! Je merkt toch dat je van een professional goede tips krijgt. Ik heb er overigens 4 gemaild, en maar 1 antwoord gekregen. Maar dat was voorbestemd, ik ben tot hier toe heel tevreden over zijn antwoordjes ed www.ceremonie-loncin.be wij trouwen op 17/5
|
|
Wendy
|
21-9-2007 12:36:27
Ik zou echt iedereen aanraden om er één te nemen, toch als je voor de kerk huwt. Voor de kost moet je het volgens mij niet laten, de onze kostte bijvoorbeeld 115 euro maar door de stress die er van ons afviel hebben we een paar jaar van ons leven uitgespaard ;) dus was het zijn geld méér dan waard.
Groetjes Wendy www.wendy-jonathan.be
|
|
Kelly
31-5-2008
|
21-9-2007 12:41:37
Wij nemen geen maar wij vinden het ook niet nodig dat alle "regeltjes" perfect gevolgd worden. Voor ons is het belangrijkste dat iedereen op zijn gemak is en niet staat te stressen van sta ik op de juiste plaats???
Groetjes Kelly
|
|
Ilse
17-5-2008
|
21-9-2007 13:09:19
hey,
Wij hebben ook besloten om een ceremoniemeester te nemen, ik hou wel van al die traditie en regeltjes (zonder te overdrijven). Maar de belangrijkste reden is eigenlijk omdat ik wil genieten van mijn grote dag , zonder zelf aan alles te moeten denken of zonder dit te moeten vragen aan familie... We zijn echter nog op zoek naar een goede CM uit de regio Vlaams-Brabant (Leuven) , dus alle tips zijn welkom!
groetjes,
Ilse 17 mei 2008
|
|
L
26-6-2009
|
21-9-2007 13:15:32
wij nemen er geen! We trouwen enkel voor de wet en vinden het dan niet nodig om dat extra geld uit te geven! maar k denk, moesten we voor de kerk trouwen, zouden we er misschien wel een nemen
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
21-9-2007 13:19:22
Hallo,
Wij nemen ook een ceremoniemeester, maar die kost ons niks (het is familie van ons). Hij heeft wel een stuk ervaring hiermee.
Groetjes en veel suc6
|
|
Veerle
|
21-9-2007 13:27:34
Hey Mikke,
Wij zijn getrouwd op 25.08.07 zonder ceremoniemeester en hebben een schit-te-ren-de dag gehad! Maar ik had wel op voorhand een gedetailleerd draaiboek gemaakt en aan iedereen bezorgd. En alles is zeer vlot verlopen op onze dag!Ik heb wel momenten gehad tijdens de voorebereidingen (zeker naar het einde toe) dat ik dacht dat het toch beter geweest was er een te hebben, maar uiteindelijk is alles meer dan goed verlopen. En wat niet verliep zoals gepland, was de "charme" van de dag. En buiten de suite, heeft niemand toch onze "schoonheidsfoutjes" opgemerkt ;-)
Doe waar jij je het beste bij voelt!
Groetjes en succes,
Veerle http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
|
|
Katleen
6-9-2008
|
21-9-2007 14:11:25
Wij trouwen op 06/09/2008 en nemen ook een ceremoniemeester. Het is niet zozeer omdat we klassieke "regeltjes" willen volgen want je kiest ZELF hoever je daarin gaat maar wel omdat je op je trouwdag aan NIKS moet denken en alleen maar moet GENIETEN. Ik denk dat als je er geen neemt, je niet weet wat je mist en het zo ook wel OK is, maar mét ceremoniemeester is het echt áf. Ik sluit mij aan bij wat al geschreven is: de kost weegt niet op tegen andere kosten voor je huwelijk! Katleen (ceremoniemeester Eddy Wouters uit Deurne)
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
21-9-2007 14:21:02
Hoi,
Wij zijn op 9 juni getrouwd zonder ceremoniemeester. Vooral omdat we alles niet te stijf wilden; wel een wat lossere sfeer. Zowel de voorbereidingen als de dag zelf zijn perfect verlopen. Wij hadden ook wel een draaiboek opgesteld voor de mensen van de suite. Ik heb zeker niet het gevoel dat we iets 'gemist' hebben omdat we geen ceremoniemeerster hadden. Onze dag was gewoon perfect en we hebben er met volle teugen van kunnen genieten!
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Ingrid
28-4-2007
|
21-9-2007 14:27:49
Ik kan me niet vinden in mensen die hier schrijven dat een ceremoniemeester het AF maakt. Het huwelijk is geen uiterlijk vertoon. Het is de liefde die dag bezegeld wordt en voor mij mag dat in een ontspannen sfeer gebeuren. Ik hoef geen ceremoniemeester die me verteld wat ik moet doen. Het gebeurt veel spontaner als je dat gewoon zelf doet. Persoonlijk heb ik genoten van elk moment van mij trouwdag. Iedereen wist hoe en wat, het is nooit fout gelopen. HEt was gewoon prachtig
Ingrid
|
|
Myriam
16-2-2008
|
21-9-2007 16:54:13
wij (of beter gezegd: ik) hebben geopteerd voor een ceremoniemeester. Zoals reeds eerder vermeld: voor de kost moet je't niet laten. Bij ons heeft ie echter wel een beperkte taak. Hij verzorgt ons vervoer, naar de kerk en tussen kerk en zaal. Daarna niet meer. Gezien ik sowiso al alles moet organiseren, vond ik het niet slecht dat iemand "professioneel" een gedeelte kon overnemen, opdat ik mij daarvan niets zou moeten aantrekken die dag. Zo weet ik dat iedereen weet waar ie moet zijn. Ik hoop dat je'r wijzer uit wordt ;o).
|
|
Kim
2-5-2008
|
21-9-2007 17:32:15
Ik denk dat een ceremoniemeester niet enkel dient om de te zorgen dat een trouw "volgens de regels verloopt" maar om te zorgen dat het "volgens jouw wens verloopt". Ik wil graag iemand die ervoor zorgt dat ik op geen enkel moment op mijn uurwerk moet kijken. Hij is het die zal zeggen dat we na naar het stadhuis moeten als we nog staan te toasten en er niet over kunnen hoe mooi de ander eruit ziet. Hij is degene die zal zeggen dat we na het stadhuis moeten vertrekken. Hij is ook degene die de bloemen en cadeau'tjes aanneemt van mensen die niet verstaan wat een envelopke betekent op een uitnodiging, ... Hij heeft echt veel functies denk ik, hoor. Ik zou echt zeggen: doen! Je kan hem ook zeggen dat je wil dat hij echt niet mag opvallen, é. succes met de keuze groetjes Kim
|
|
Ellen
2-8-2008
|
21-9-2007 19:21:36
hoi Mikke,
Het hangt voornamelijk af van je eigen wensen. Jullie hebben wellicht een bepaald idee van deze speciale dag, toch? Nu moet je jezelf de vraag stellen of er eventueel familieleden of goede vrienden zijn die zelf graag wel iets te zeggen hebben op het verloop van jullie trouwdag. Als er hiervan toch een aantal zijn en je bent hiermee niet akkoord, dan is het verstandig om een ceremoniemeester te vragen, zo zien wij het. De ceremoniemeester zal namelijk jullie wensen vervullen en niet die van de anderen.
Zelf zitten mijn vriend en ik met dezelfde vraag maar we gaan stillekes aan naar de "nee" naartoe. Waarom? We zien geen problemen in onze familie/vriendenkring en vertrouwen op hun bestwil voor ons als het trouwkoppel van die speciale dag.
Ik hoop dat je er iets aan hebt... groetjes
|
|
sarah
17-5-2008
|
21-9-2007 19:28:54
ik denk dat het heel persoonlijk is.. De ene heeft graag structuur, de andere een ontspannen sfeer. Net als de stijl van je kleed, je uitnodigingen,... Ik hou persoonlijk ook wel van het idee dat iemand alles regelt en aan alles denkt. Als je zo denkt, dan is een ceremoniemeester geen verloren geld. Mag van jou alles je gewone gang gaan, dan heb je geen ceremoniemeester nodig.
|
|
Sophie
18-4-2008
|
22-9-2007 22:35:18
Hoi Mikke
wij kiezen ook voor een ceremoniemeester... Gewoon om ons die dag bij te staan en op de dingen te letten waar wij die dag toch geen tijd voor hebben... Ik ben een stresskieken en wil dat mijn dag goed verloopt, zonder discussies of gedoe. Succes
|
|
sarah
17-5-2008
|
24-9-2007 23:09:38
wij hebben net ons eerste gesprek bij de ceremoniemeester gehad! ben heel blij met wat ik gehoord heb. Heel veel tips gekregen, dingen waar ik zelf nooit aan zou hebben gedacht. Het is dus zijn geld wel waard vind ik
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|