Terug naar overzicht
ja zeker hoor, had ik na mijn "eerste" keer ook omdat ik zop zenuwachtig was en dacht dat ik zwanger kon zijn (alhoewel het veilig was gebeurd) maar ja een puber ... en ze zijn toen 2 maanden uitgebleven
het kan zeker door de stress komen. Een test kan ook negatief zijn omdat je nog niet genoeg zwangerschapshormoon hebt. Best test over een paar dagen nog eens doensucces!!
Hoi,Ik had ook een verlengde cyclus rond mijn trouw. Een predictor is inderdaad soms negatief als hij positief moet zijn, als je heel vroeg test, omdat er dan nog niet genoeg zwangerschapshormoon in de urine is. Ilse
hier ook gehad, zij het wel door een andere stresssituatie! K heb zo 8 weken geen regels gehad! Dus t kan zeker
hey elke,ik had ook een regelmatige cyclus, behalve in de maand voor de trouw, toen kwamen mijn maandstonden 3 dagen later.Volgens mij dus ook te wijten aan de stress...groetjes,mieke
Zelf heb ik het (nog) niet meegemaakt, maar ik weet wel dat 1) stress en 2) extreem vermageren, reden zijn tot het uitblijven van regels...Probeer je iets minder druk te maken misschien...?(en je kan binnen een week misschien nog eens een zwangerschapstest ondergaan...wie weet??)
pieps!Misschien heb je ondertussen al wat meer nieuws ivm je maandstonden... Ik kan meedelen dat een zwangerschapstest die je zo koopt in de winkel of apotheek niet 100% betrouwbaar is... Als ik van jou zou zijn, ging ik eens langs bij de huisarts en een bloedafname geeft je wat meer zekerheid!groetjes