Terug naar overzicht
Hoi Sandra!Wij zijn vorige week zaterdag getrouwd en ons feest was in de waterhoek!Een echte aanrader!Wij hadden de zaal met het zwembad en was supper romantisch!De service was top en het eten heeeeel lekker!Wij hebben een droomhuwelijk achter de rug , mede dankzij de waterhoek!!!Iedereen heeft zich supper geamuseerd!Een aanrader eerste klas!!!Groetjes van een gelukkig vrouwkeliesbeth
en mijn ventje is ook gelukkig
hoi Sandra,Van waar ben je ergens? Wanneer trouwen jullie?Voor mij was trouwen in de Waterhoek een meisjesdroom en in augustus gaan we daar dan ook trouwen!!! Ik vind alle zalen er supermooi, er is een hele grote mooie tuin, het personeel is er heel vriendelijk en het eten is er idd. heel erg lekker.Maar... als je trouwt in de zomermaanden zou ik niet te lang wachten om te boeken. Wij hebben in eind januari onze zaal vastgelegd voor volgend jaar augustus (1,5 jaar op voorhand dus)!groetjesMarijke16/08/2008
Wij hebben nog geen datum. Zal ergens april volgend jaar zijn. Wij hebben volgende week een afspraak. Ik zou ook de zwembadzaal willen omdat wij enkel een receptie geven voor vrienden en een diner voor getuigen, ouders, grootouders. Ik denk dat de zwembadzaal dan iets speciaals geeft. Ik ben eens curieus voor volgende week . Ik heb al een aantal data gekregen van de waterhoek maar de zwembadzaal is enkel nog vrij in juni en ik zou toch graag in april willen trouwen. We zullen wel zien. Mss nemen we gewoon een andere zaal.
een vriendin van mij is er getrouwd, zij had een receptie in de zwembad zaal, een aanrader is, doe er rozenblaadjes an drijfkaarsjes in:)ik vond de waterhoek echt geslaagd, klasse maar iedereen voelde zich thuis.1 nadeeltje, bij het eten roken wij de beek die kort aan de feestzaal lag, het was dan ook zomer, enja een beek ruikt nu eenmaal.
Hoi Sandra!Met Liesbeth!En?Zijn jullie al naar de waterhoek geweest?Ik wil graag weten wat jullie er van vinden!Groetjes