TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ibe
22-5-2010
|
21-9-2007 21:27:34
Wij gaan alvast voor iets "anders". We hebben voor het eerst samen gedanst op het nummer Time of My life uit Dirty Dancing...dus die doen we! We dachten eerst een gewone slow, maar we raakten het niet eens over het nummer en we zijn beiden nogal 'shakers', het nummer is toepasselijk en heeft een speciale betekenis voor ons en zo zit de sfeer er meteen in :-)
Je moet op You Tube maar eens 'first wedding dance' intypen, dan zie je filmpjes van openingsdansen met een surprise element
|
|
Sofie
23-5-2008
|
21-9-2007 21:47:21
Hallo Ibe,
Wow zeg! Ik had deze al eerder via YouTube gezien, maar jij doet dit echt! Chapeau! Heb je daar veel danslessen voor moeten nemen? Wanneer trouwen jullie?
Groetjes Sofie
|
|
Marianne
|
21-9-2007 22:06:35
Wij doen ook Time of my life omdat ik die muziek heel mooi vind. We imiteren wel niet de hele dans maar slowen met een combinatie van twee bewegingen die we in één les hebben geleerd en een twee of drietal bewegingen uit te film. Het is wel wat moeilijk om de trage stukken af te wisselen met de "moves" maar helemaal dansen is niets voor ons
|
|
Sarah
16-8-2008
|
22-9-2007 10:38:00
Dag Sofie, ik ben ook niet echt te vinden voor de traditionele slow. Onze openingsdans zal waarschijnlijk 'The way you look tonight' van Frank Sinatra zijn of iets swing-achtigs. Mijn vriend en ik volgen nu zelfs danslessen om het onder de knie te hebben tegen volgend jaar. En we amuseren ons rot! Groetjes Sarah 16/08/08
|
|
Sofie
23-5-2008
|
22-9-2007 16:04:39
Hallo Marianne & Sarah,
Wij hebben vorige week ook onze eerste dansles gehad. Na die groepslessen willen we ook graag een paar privé-lessen nemen voor onze openingsdans. Maar op welk nummer weten we nog niet. Sarah, zijn dat ook groepslessen of al privélessen?
Groetjes Sofie
|
|
Els
21-9-2007
|
22-9-2007 22:44:01
gisteren getrouwd, en jaa, met weense wals erbij!
echt een aanrader, hoeft niet 1 grote show te zijn, maar een verrassingsstuk is echt n aanrader: zeker doen!
veel succes! groetjes Els 21/9
|
|
Gwen
5-9-2008
|
23-9-2007 10:34:45
Ik wil net een soortgelijk bericht posten over de openingsdans ;)
Ook wij willen geen "cliche" slow maar "iets anders". Wij hebben er inmiddels 2 cursussen salsa opzitten en denken nu toch aan een rumba. We weten alleen nog niet waar we deze kunnen volgen, omdat rumba volgens mij alleen in een complete danscursus te volgen (waarvan de rest voor ons niet echt hoeft). Maarja, we weten het nummer nog niet eens...het wordt nog een ware zoektocht. Het is maar goed dat we nog even de tijd hebben :-) Welke nummers worden er zoal gekozen voor de openingsdans??
|
|
brendy
13-9-2008
|
23-9-2007 12:59:29
Hoi Sofie,
Iemand die ik ken heeft iets heel leuk gedaan, zijn begonnen met een traditionele slow en midden in het liedje werd er door het leuk te mixen overgeschakeld op salsa. Was echt leuk en iets helemaal anders. Wij weten het nog nit echt helemaal wat wij gaan doen, maar zo super traditioneel zien wij niet echt zitten :) (daarvoor zijn we een beetje teveel losbol)
Groetjes Bren 13/09/2008
www.frank-bren.bruiloftsite.nl
|
|
mieke
1-9-2007
|
23-9-2007 14:34:49
hey, wij hebben als openingsdans "you're the one that I want" uit Grease gedaan. Dat is al van toen ik klein was zo ongeveer mijn favoriete film en mijn ventje kwam op een avond ineens met dat idee af. We zijn hiervoor naar de dansschool geweest waar ze speciaal voor ons een dansje ineen gestoken hadden. We zijn allebei niet zo'n dansers, maar twas echt een tof en niet te moeilijk dansje geworden. Op de trouw zelf ben ik dan net voor het dansje mijn lange rok gaan wisselen voor een kort discorokje dat ik van de danslerares heb mogen lenen. Toen we op de dansvloer kwamen was iedereen al een beetje in de war, en toen de muziek begon... PURE AMBIANCE!! van de eerste noten heeft iedereen zitten meeklappen en zo, twas echt super. We hebben hier echt heel toffe reacties op gekregen, en ik ben echt blij da we da gedurfd hebben. De danslessen zelf waren trouwens ook heel tof, alleen het oefenen thuis hadden we soms ni zo veel zin in. alle, ik ben in ieder geval 100% te vinden voor een niet-traditionele openingsdans. Veel succes gewenst met het vinden van jullie dansje! mieke
|
|
evelien
8-12-2007
|
23-9-2007 21:34:56
Hey,
wij wilden eerst 'Fly me to the moon' van Frank Sinatra, maar omdat we niet zot zijn van slow foxtrot wordt het 'God only knows' van de Beach Boys (een idee van mijn vriend en ik vond het super dat hij met een idee afkwam, dus heb niet lang getwijfeld :)). Wij nemen dansles in Antwerpen en starten op 1 oktober. Het wordt een combinatie van swing en chachacha... Ben zelf ook heel nieuwsgierig! :)
Evelien 08-12-2007
|
|
Lieve
1-9-2006
|
24-9-2007 8:15:01
Hey,
wij hadden iets héél speciaals toen we vorig jaar trouwden. Ons liedje, Gorecki van Lamb, is een heel bijzonder nummertje met een prachtige tekst, maar de eerste minuten zijn niet echt dansbaar. Dus hebben we aan mijn vader gevraagd om een powerpointpresentatie te maken met foto's van ons tweetjes. Zonder dat wij het wisten, heeft hij er ook filmpjes tussen gezet van toen we nog klein waren. Dat was dus ook voor ons een grote verrassing. In het midden van het nummer zijn we dan beginnen dansen. We dansten een prachtige rumba die we in vijf lessen geleerd hebben bij DanzAteljee in Berchem. Ik wil al jaren danslessen volgen en dit was het cadeau van mijn verloofde.
Het was echt een kippenvelmoment, héél emotioneel, en de mensen praten er nog van. Ik denk dus echt dat zulke speciale dingen de moeite waard zijn om te doen.
Groetjes, Lieve
|
|
Wendy
|
24-9-2007 12:23:49
Wij hadden "Everytime I think of you' van Marco Borsato en ?Lucy Da Silvas?(of zo) als openingsdans, begint traag maar er zitten ook rappe stukken in. We slowden dus in de trage stukken en in de rappe stukken (refrein) deden we de swing. Was voor onszelf heel leuk en (ik hoop en denk) voor het publiek ook.
Groetjes Wendy www.wendy-jonathan.be
|
|
Ibe
22-5-2010
|
24-9-2007 13:14:13
Jaja wij doen dit echt :-) we hebben nog geen danslessen genomen; trouwen pas op 25 juli 2008 maar volgens de danslerares zou het ons moeten lukken in een 2tal privélessen. Nu hebben we thuis al wat geoefend en dat lijkt aardig te lukken! Heeft al wel hilarische momenten opgeleverd moet ik zeggen ;)
|
|
Ibe
22-5-2010
|
24-9-2007 21:00:20
Ik vond zonet nog een leuke: Ameno van Era maar dan in de versie van DJ quicksilver. Begint heel gewoon en dan stevige beat eronder
|
|
Cindy
12-9-2008
|
25-9-2007 18:51:34
hoi wij gaan idd niet traditioneel onze openingsdans is I had the time of my life (soundtrack dirty dancing). we zouden graag de dans voor een deel nadoen. maar we willen het ook niet te serieus houden en willen er een grappig fragment in steken. voor mensen die het zich afvragen: nee de lift gaan we dus NIET doen lol. nu nog leren dansen
gaan het proberen aan de hand van de film, lukt het niet, gaan we iemand moeten zoeken die het ons kan leren lol
cindy 12.09.08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
christel
12-7-2008
|
23-1-2008 10:08:29
hallo wij nemen het liedje van u2 all i want is you en bij de gitaarsolo nemen we een kleine gitaar en doen we een beetje ruiger en daarna terug slow
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|