Terug naar overzicht
Een dikke proficiat. Zoals je weet hebben wij een afspraak in de Waterhoek in Geetbets volgende week. Hoe zag jullie dag eruit?
Hoi Sandra!'s Morgens vroeg opgestaan natuurlijk met een pak zenuwen!Dan naar mijn zus (die kapster is) mijn haar gaan laten doen en make up!Om 12 uur is mijn ventje naar mijn ouderlijk huis gekomen samen met zijn familie!Na een glaasje champagne zijn we naar het stadhuis gegaan en toen was het grote moment daar!(Gaat wel razend snel in het stadhuis)Wat foto's getrokken en dan naar de waterhoek!Ook daar foto's getrokken(met lekker warm weer)Om 17 uur is onze receptie begonnen en om 18 uur zijn we aan tafel gaan zitten om aan onze wok en grill te beginnen!Een echte aanrader!!!En tegen 22.30 uur is onze dansavond begonnen!!!We hebben ons heel goe geamuseerd.En in de waterhoek krijg je ook een zaalmeester die je de hele tijd begeleidt!Wat heel tof is!Wanneer trouwen jullie eigenlijk?Groetjes Liesbeth en Philip
Ja, wij zijn ook een week en een dag man en vrouw! En inderdaad wat hebben we geluk gehad met het weer!!!!!!!!! Onze receptie was op het binnenplein van het speelhof. We zaten daar uit de wind en sommige gasten zijn zelfs een beetje "gebrand" in hun gezicht!We hebben ook een prachtige dag gehad en de foto's beginnen toe te komen, dus vollop nagenieten!!!
Hallo Liesbeth en Philip,Wij zijn ook op 15/09/2007 getrouwd. Onze dag was ongelooflijk mooi. We hadden goed weer, wat reuze was voor onze foto's. Iedereen vond de huwelijksfuif fantastisch, de eerste mensen die naar huis gingen was rond half drie. Wij zelf waar maar rond half zes thuis. We hadden van onze ouders en vrienden een huwelijksreis gekregen voor 5 dagen naar Barcelona, het enige dat er aan was ze kwamen onze zondagmorgen ophalen om 10.20 uur was nogal vroeger niet veel kunnen slapen (3 uurtjes ongeveer). Deze was ongelooflijk goed en voor herhaling vatbaar, maar dan voor 10 dagen minstens.Verder wensen wij veel geluk aan alle bruidsparen getrouwd en nog diegene die nog gaan trouwen en dat hun dag zo mooi mag zijn als de onze was.Groetjes,Els en Bart