Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

15/09/2007

22-9-2007 9:01:17
Hoi iedereen!
Zijn er nog gelukkige mensen vorige week 15/09/2007 getrouwd????
Ons huwelijk was om van te dromen!
Iedereen vond mijn kleed prachtig vooral men ventje!
Het feest(in de waterhoek in grazen)was super romantisch!Het weer zat ook nog eens goe mee!
Ik had nooit durven hopen dat dit bij mij zou gebeuren!
Ik wens alle toekomstige bruidjes de dag van hun leven toe!Net zoals wij!
Groetjes van een gelukkig echtpaar
Liesbeth en Philip

liesbeth
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 808

Sandra
12-4-2008
 Meld misbruik22-9-2007 18:44:09

Een dikke proficiat. Zoals je weet hebben wij een afspraak in de Waterhoek in Geetbets volgende week. Hoe zag jullie dag eruit?

liesbeth
15-9-2007
 Meld misbruik23-9-2007 11:38:47

Hoi Sandra!
's Morgens vroeg opgestaan natuurlijk met een pak zenuwen!
Dan naar mijn zus (die kapster is) mijn haar gaan laten doen en make up!Om 12 uur is mijn ventje naar mijn ouderlijk huis gekomen samen met zijn familie!Na een glaasje champagne zijn we naar het stadhuis gegaan en toen was het grote moment daar!(Gaat wel razend snel in het stadhuis)
Wat foto's getrokken en dan naar de waterhoek!Ook daar foto's getrokken(met lekker warm weer)
Om 17 uur is onze receptie begonnen en om 18 uur zijn we aan tafel gaan zitten om aan onze wok en grill te beginnen!Een echte aanrader!!!En tegen 22.30 uur is onze dansavond begonnen!!!
We hebben ons heel goe geamuseerd.
En in de waterhoek krijg je ook een zaalmeester die je de hele tijd begeleidt!Wat heel tof is!
Wanneer trouwen jullie eigenlijk?
Groetjes Liesbeth en Philip

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik23-9-2007 17:12:51

Ja, wij zijn ook een week en een dag man en vrouw! En inderdaad wat hebben we geluk gehad met het weer!!!!!!!!! Onze receptie was op het binnenplein van het speelhof. We zaten daar uit de wind en sommige gasten zijn zelfs een beetje "gebrand" in hun gezicht!

We hebben ook een prachtige dag gehad en de foto's beginnen toe te komen, dus vollop nagenieten!!!

Els
15-9-2007
 Meld misbruik24-9-2007 12:26:43

Hallo Liesbeth en Philip,

Wij zijn ook op 15/09/2007 getrouwd. Onze dag was ongelooflijk mooi. We hadden goed weer, wat reuze was voor onze foto's. Iedereen vond de huwelijksfuif fantastisch, de eerste mensen die naar huis gingen was rond half drie. Wij zelf waar maar rond half zes thuis. We hadden van onze ouders en vrienden een huwelijksreis gekregen voor 5 dagen naar Barcelona, het enige dat er aan was ze kwamen onze zondagmorgen ophalen om 10.20 uur was nogal vroeger niet veel kunnen slapen (3 uurtjes ongeveer). Deze was ongelooflijk goed en voor herhaling vatbaar, maar dan voor 10 dagen minstens.
Verder wensen wij veel geluk aan alle bruidsparen getrouwd en nog diegene die nog gaan trouwen en dat hun dag zo mooi mag zijn als de onze was.

Groetjes,

Els en Bart

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...