Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help schoenen!!!

23-9-2007 16:40:32
Ik heb mijn trouwjurk reeds gekocht.
Nu zoek ik nog de gepaste schoenen. Ik heb in de bruidswinkel schoenen aan gehad, 160€!!! Dit vond ik te veel voor schoenen die je maar 1 dag kan dragen, en bovenal zaten ze niet goed. We trouwen ook enkel voor de wet en willen een niet al te dure bruiloft. Ik heb een blauw kleed (de kleur van de winter zeggen ze), en zoek dus donkerblauwe feestschoenen. Ben al serieus gaan zoeken, maar tevergeefs.
Zou ik bij VanLoock in Zandhouven schoenen vinden onder de 100€..

Ellen
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 672

kristel
30-8-2008
 Meld misbruik23-9-2007 17:50:09

Hallo,

Bij Van Loock heb je wel hélé ruime keuze, voor vele gelegenheden.
Ik denk dat je er wel zeker 100€ betaald voor schoenen.
De prijs zal ook afhangen van het soort schoentje natuurlijk.
Ik zou toch zeker eens gaan kijken.
Je kan in de etalage al kijken naar schoenen rond dat bedrag..

Veel succes..
Kristel

Ellen
27-10-2007
 Meld misbruik23-9-2007 19:51:30

Daar ik van Limburg ben is Van Loock wel een uurtje rijden, zou het wel zonde vinden om dan toch tot de conclusie te komen dat er toch geen schoenen binnen mijn budget te vinden zijn.

Toch bedankt
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...