Terug naar overzicht
Hey,Van Loock is ook niet meteen een van de goedkoopste schoenenwinkels. Ik heb er zwarte schoenen gekocht met diamantjes en het was toch ook 170 euro...Blauw is natuurlijk ook niet de makkelijkste kleur om te vinden. Je zou je schoenen misschien nog onder een jeans of zo kunnen afdragen?Groetjes,Laurie
Hoi,Ik had mijn schoenen bij Van Loock gekocht voor € 90. Ze waren niet van de trouw-collectie en ik draag ze nu nog regelmatig.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
bij van loock hebben ze veel keuze... maar onder de 100 euro is het mij persoonlijk nog nooit gelukt om daar iets te vinden!
Hoi Kijk anders eens bij Gabrielli in Roeselare..Enorm veel keus, ze hebben ook een website!groetjes
Ik was net als jij van mening dat ik niet zoveel geld wilde uitgeven aan schoenen die ik maar twee keer kan dragen (wij hadden twee feesten;) ). Waar heb ik mijn schoenen gevonden? Simpelweg in de shoe discount voor 25euro!! En ik heb nog van een meisje gelezen dat ze ze daar gevonden had. Schoenen zijn uiteindelijk ook niet echt te zien onder een kleed... En er is heus niemand die gemerkt heeft dat mijn schoentjes geen echte trouwschoenen waren en dat ze zo goedkoop geweest waren;). Ik kan ze ook nog altijd doordragen:d.Zoek het dus zeker niet te ver!Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl