Terug naar overzicht
Goeiedag met Christiaan hier van Klimaxs Music.Ikzelf heb daar ervaringen mee, en geeg je die graag door mail me gerust djchrisvb@skynet.be
Wij hebben vorige week onze viering laten leiden door een moreel consulent van het CMD. Het was werkelijk prachtig en van alle gasten niets dan goeds gehoord!!!mara_686@hotmail.com als je het "misboekje" wil.
Hey Evelyneik ben 2 weken geleden getrouwd, ook met een alternatieve huwelijksviering. Je mag me altijd contacteren via mail: nele_gavel@hotmail.com.Het was zeer positief om met UVV (zie www.plechtigheden.be ) de vrijzinnige unie samen te werken om onze eigen viering te maken.groetjesNele
Hallo!We hebben deze week voor het eerst contact gehad met de mensen van CMD Brugge van de centra vor vrijinnige verenigingen. We hebben met hen beproken hoe wij de viering zien. Er zijn heel veel mogelijkheden: zo hebben wij gekozen dat er ook een soort van huwelijksakte komt waarbij twee getuigen komen tekenen, dat we onze huwelijksgeloften zelf schrijven... Er kruipt wat meer tijd in dan een klassieke huwelijksmis omdat er wel wat engagement verwacht wordt wat betreft kiezen van teksten, symboliek, muziek,...Maar hierdoor wordt het wel veel persoonlijker. Kortom: we zien het wel goed zitten.
Ook hier zeer positieve ervaring met de moreel consulent van het CMD.Onze plechtigheid was prachtig en als ik opnieuw zou trouwen (maar dat zal hopelijk niet nodig zijn ;-) zou ik zonder twijfelen opnieuw voor hen kiezen.