Terug naar overzicht
HoiWIj zijn gaan zien bij Katsenberg in Molenstede. Daar kon je ook kiezen voor een bbq. Weet wel de prijs niet meer. Misschien dus iets voor jullie. Onze zaal ligt nu vast en is het Kiezelhof in Mol-Rauw.Groetjeshilde
Hey,Wij hebben ons feest in het Krekelhof in Hasselt gegeven. Daar doen ze ook grillbuffet. Prijzen vallen eigenlijk goed mee. Denk dat wij ongeveer € 57 per persoon betaald hebben voor het ontvangst, eten, dessert en drinken. Huur en decoratie zat hier ook bij. We hebben er heel goede reacties op gehad.Groetjes
hey,wij wouden ook een bbq houden want we hadden ook een zaal zonder traiteur. Onze zaal was de zaal Bethanië in Genk, deze zaal ligt in een bosrijke omgeving met veel parking, een speeltuin, er is ook een terras aan om bv receptie buiten te doen. deze zaal kost 300 euro en een waarborg van 150 euro. (feestzaal Bethanie Smeilstraat 74 te 36OO Genk 011/31 23 60)als BBQ-er hadden we een mail gestuurd op deze website: www.barbeknoeierke.be . Hun aanbod was groot en niet te duur. Familie van me hadden al ervaring met zijn kookkunsten en die waren vol lof over deze man. groetjes Linda
Hoi Eliza!Wij zijn op 15 september 2007 getrouwd en wij hebben ons feest in de waterhoek gegeven!Een echte aanrader!De prijzen vallen daar hel goed mee!(Ik weet niet wat je per persoon wilt geven)Het is een prachtige groene omgeving met vijvers , je kan er een plechtigheid buiten houden en een bbq is er ook mogelijk!Maar ik weet niet voor hoeveel personen!Je krijgt er waar voor je geld!Zeker de moeite!Groetjes van en gelukkig vrouwke
ik weet een heel mooie en vooral goedkope zaal waar je volledig vrij bent vor catering en drank. Helaas is er geen tuin aan. De zaal is gelegen in Betekom bij Aarschot. De zaal is binnen in oude baksteen gemetst met bogen. Ook de open haard en toog zijn in die stijl. Er is ook een podium, heel grote keuken. De zaal op zich is ongeveer 400m2 groot en voorzien voor 200 personen.Wij zijn zelf een hele tijd op zoek geweest naar wat jij ook zoekt. Ik heb heel wat afgezocht, afgebeld, afgereden en het was altijd wat: veel te klein, te duur ofwel verplichte afname van drank en/of eten van de zaal. De meeste zalen waren ook niet echt 'mooi'. We hebben dan uiteindelijk voor deze zaal gekozen omdat die aan onze "eisen" voldeed. Enige nadeel is dat er geen tuin is. Maar het bebouw ligt achterin en wij gebruiken de ruimte voor het gebouw als receptieruimte bij mooi weer. Wij gaan zorgen voor een "afscherming" zodat niemand ons ziet vanop straat.Een traiteur kan ik je ook aanraden. zijn prijzen zijn echt héél goed.Ik kan je info bezorgen over de zalen waarvoor we geïnformeerd hebben als je wil. Je kan me mailen op ibe_degreef@hotmail.com
Hey,Wij zijn op 11/08/07 getrouwd en hebben ons feest gehouden in feestzaal Camargue in Bertem. Ons feest was super! Echt een aanrader. Ze hebben ook een mooie tuin waarin receptie kan gehouden worden (zoals bij ons het geval was). Wij hadden gekozen voor een menu aan tafel maar er was ook mogelijkheid tot BBQ. Hun prijzen vallen goed mee en alles was piekfijn in orde.Je moet maar eens op hun website kijken: www.feestzaalcamargue.be Veel succes nog!Groetjes,Vicky45 dagen getrouwd
Romantisch, groen en redelijk goedkoop...Waar zijn jullie getrouwd?Wij hebben net dezelfde trouwlocatie in gedachten. Groetjes,Lore.