Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal regio leuven/aarschot/diest + limburg

23-9-2007 17:44:07
Wij zouden graag trouwen op 03/05/08 (of een andere zaterdag in mei) en we zijn dus nog steeds op zoek naar een feestzaal. Eerst zagen we het allemaal romantisch, in een prachtig kasteel of hoeve maar nadat we rondgekeken hadden, blijkt dit toch wel redelijk duur te zijn. Daarom gaan we het nu iets eenvoudiger houden.
Wie weet er een feestzaal in de regio leuven/aarschot/diest of de provincie limburg (de kanten van hasselt/diepenbeek) dat redelijk goedkoop is.
Wij zouden graag een bbq geven (voor ongeveer 140 personen). Iemand die voor de catering zorgt, heb ik eventueel al. Maar als iemand een zaal weet waar ze bbq geven op trouwfeest (en redelijk goedkoop) mag je het altijd laten weten. Ik zeg er al wel bij dat parochiezalen niet mijn ding zijn.
Liefst hebben we ook nog een beetje groen rond de feestzaal zodat als het goed weer is de mensen buiten kunnen.
In ons origineel dromerig plan zagen we ons ook een ceremonie houden in openlucht aan de feestzaal. Ik vrees doordat trouwen zo duur is dat we dit idee moeten laten varen.
Kunnen jullie mij eventueel ook prijzen en ervaringen laten weten.

Alvast bedankt !

Eliza
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 4730

Hilde
14-3-2008
 Meld misbruik23-9-2007 17:53:27

Hoi

WIj zijn gaan zien bij Katsenberg in Molenstede. Daar kon je ook kiezen voor een bbq. Weet wel de prijs niet meer. Misschien dus iets voor jullie. Onze zaal ligt nu vast en is het Kiezelhof in Mol-Rauw.

Groetjes
hilde

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik23-9-2007 20:54:01

Hey,

Wij hebben ons feest in het Krekelhof in Hasselt gegeven. Daar doen ze ook grillbuffet. Prijzen vallen eigenlijk goed mee. Denk dat wij ongeveer € 57 per persoon betaald hebben voor het ontvangst, eten, dessert en drinken. Huur en decoratie zat hier ook bij. We hebben er heel goede reacties op gehad.

Groetjes

Linda
18-8-2008
 Meld misbruik23-9-2007 22:12:06

hey,
wij wouden ook een bbq houden want we hadden ook een zaal zonder traiteur. Onze zaal was de zaal Bethanië in Genk, deze zaal ligt in een bosrijke omgeving met veel parking, een speeltuin, er is ook een terras aan om bv receptie buiten te doen. deze zaal kost 300 euro en een waarborg van 150 euro. (feestzaal Bethanie Smeilstraat 74 te 36OO Genk 011/31 23 60)
als BBQ-er hadden we een mail gestuurd op deze website: www.barbeknoeierke.be . Hun aanbod was groot en niet te duur. Familie van me hadden al ervaring met zijn kookkunsten en die waren vol lof over deze man.
groetjes Linda

liesbeth
15-9-2007
 Meld misbruik24-9-2007 10:27:50

Hoi Eliza!
Wij zijn op 15 september 2007 getrouwd en wij hebben ons feest in de waterhoek gegeven!Een echte aanrader!De prijzen vallen daar hel goed mee!(Ik weet niet wat je per persoon wilt geven)Het is een prachtige groene omgeving met vijvers , je kan er een plechtigheid buiten houden en een bbq is er ook mogelijk!Maar ik weet niet voor hoeveel personen!
Je krijgt er waar voor je geld!
Zeker de moeite!
Groetjes van en gelukkig vrouwke

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik24-9-2007 10:35:23

ik weet een heel mooie en vooral goedkope zaal waar je volledig vrij bent vor catering en drank. Helaas is er geen tuin aan. De zaal is gelegen in Betekom bij Aarschot. De zaal is binnen in oude baksteen gemetst met bogen. Ook de open haard en toog zijn in die stijl. Er is ook een podium, heel grote keuken. De zaal op zich is ongeveer 400m2 groot en voorzien voor 200 personen.

Wij zijn zelf een hele tijd op zoek geweest naar wat jij ook zoekt. Ik heb heel wat afgezocht, afgebeld, afgereden en het was altijd wat: veel te klein, te duur ofwel verplichte afname van drank en/of eten van de zaal. De meeste zalen waren ook niet echt 'mooi'. We hebben dan uiteindelijk voor deze zaal gekozen omdat die aan onze "eisen" voldeed. Enige nadeel is dat er geen tuin is. Maar het bebouw ligt achterin en wij gebruiken de ruimte voor het gebouw als receptieruimte bij mooi weer. Wij gaan zorgen voor een "afscherming" zodat niemand ons ziet vanop straat.

Een traiteur kan ik je ook aanraden. zijn prijzen zijn echt héél goed.

Ik kan je info bezorgen over de zalen waarvoor we geïnformeerd hebben als je wil. Je kan me mailen op ibe_degreef@hotmail.com

Vicky
11-8-2007
 Meld misbruik25-9-2007 22:27:55

Hey,

Wij zijn op 11/08/07 getrouwd en hebben ons feest gehouden in feestzaal Camargue in Bertem. Ons feest was super! Echt een aanrader. Ze hebben ook een mooie tuin waarin receptie kan gehouden worden (zoals bij ons het geval was).
Wij hadden gekozen voor een menu aan tafel maar er was ook mogelijkheid tot BBQ. Hun prijzen vallen goed mee en alles was piekfijn in orde.
Je moet maar eens op hun website kijken: www.feestzaalcamargue.be

Veel succes nog!

Groetjes,

Vicky
45 dagen getrouwd

Peter
6-6-2009
 Meld misbruik20-8-2008 19:55:33

Romantisch, groen en redelijk goedkoop...
Waar zijn jullie getrouwd?Wij hebben net dezelfde trouwlocatie in gedachten.
Groetjes,
Lore.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info