Nu Online
Momenteel zijn er 686 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur *zucht*

23-9-2007 21:01:03
Hey bruidjes,

Wij hebben een zaal (De Architect) zonder traiteur.
Die hebben we gevonden bij Kadee Catering.
En daar zit nu mijn probleem.

Bij ons eerste gesprek had ik hier een heel goed gevoel bij.
Maar na het doorgeven van onze wensen, loopt het een en ander mis.

Ik heb twee maanden op onze bestelbon gewacht.
Die was vervolgens verkeerd. (1000€ teveel aangerekend)

Na 1 keer langsgaan en tweemaal bellen, krijg ik uiteindelijk David van Kadee aan de lijn.

Zonder verontschuldigingen, zegt hij dat hij een nieuwe bestelbon gaat opsturen.

Deze krijg ik vandaag per mail, maar in de mail zelf staat geen woord.
Het bevat als bijlage de bestelbon en voor de rest niets. Geen woord.

Hij wil ook geen nieuwe voorschotfactuur opmaken, omdat hij anders een creditnota moet opmaken van de vorige factuur.
Dus ik moet nu een voorschot betalen met een factuur waarvan de vervaldatum reeds verstreken is.

Wat is jullie mening?
Zoek ik nog gauw een nieuw traiteur?
Is dit mogelijk (ik trouw op 16/02/08)
Kennen jullie goede traiteurs in de omgeving van Brussel?
Hebben jullie ervaringen met Kadee Catering?

Of flip ik gewoon over niets? :)
Groetjes,
Kim

http://kimentom.trouwen.com

Kim
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 704

Linda
18-8-2008
 Meld misbruik23-9-2007 21:52:00

Hey Kim,

Ik zou een andere traiteur zoeken. als je nu al met een slecht gevoel zit is dat niet positief!
De manier waarop hij zijn klanten behandeld vind ik alles behalve normaal!
Als hij nu al fouten met de bestelbon en met facturen maakt vind ik dat zo eigenaardig! Ik zou het niet vertrouwen maar dat is natuurlijk mijn gevoel erbij!
groetjes Linda

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik23-9-2007 22:08:21

Hoi

Probeer eens bij www.adagiocatering.be ; Herman Defrere.
Heel goede traiteur, doet alle soorten feesten!

Het is nog niet te laat om te veranderen, dit moet jouw grote dag worden en dat mag één of andere domme traiteur niet vergallen..
Als het nu al slecht gaat dan kan het niet meer verbeteren tussen jullie denk ik.
Alleszins, een trouw kost zoveel geld dat een vriendelijke mail, een sorry of een creditnota een vereiste zijn.

Ik zou zeggen : kies een andere traiteur.
je hebt nog 5 maanden!

Succes
Sophie

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-9-2007 7:40:28

je moet echt GOED opletten... Ik heb bij de geboorte van mijn zoontje een babyborrel gegeven.
Ik had telefonisch gevraagd of de btw inbegrepen was + ik had het nog eens per e-mail gevraagd. En ja ja madammeke het is inbegrepen.
Uiteindelijk kreeg ik dus mijn factuur en wat denk je? BTW exclusief...
Het antwoord was 'tja, je denkt toch niet dat wij dat voor die prijs kunnen leveren? En mevrouw, u bent een zakenvrouw, dus u moet weten dat het altijd btw exclusief is'!

Voila, daar moest ik het mee doen... maar als zakenvrouw (ale, wie zegt nu zoiets) weet ik dus, dat als je als particulier besteld, btw altijd inclusief moet zijn. Dus in principe had ik altijd gelijk. Maar gelukkig had ik dat mailtje nog!!!

Sindsdien zet ik alles voor de trouw echt op papier, klaar en duidelijk!

Ik zou denk ik niet met deze traiteur in zee gaan... Je betaald dan trouwens ook nog eens te veel voorschot. (op bedrag 1000 euro duurder, of is dat niet zo?)

Je moet echt 1000% vertrouwen hebben in de leveranciers van je trouwdag, want op de dag zelf moet je alles kunnen loslaten.

succes ermee!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...