Terug naar overzicht
Niet voor een huwelijk, maar mijn metekindje is met rent-a-priest gedoopt, in de tuin. Het was heel gezellig en ongedwongen!
Hallo,Gewoon een misschien wel belangrijk weetje : als je trouwt met rent-a-priest dat je dan eigenlijk niet kerkelijk getrouwd bent! Veel mensen denken dat maar dat is dus niet zo. Dus ik weet niet hoe belangrijk jullie dit vinden, maar ik wil het je toch maar meegeven.Groetjes en nog veel succesKarlijn (08/12/07)
ik wou dat voor de doop van mijn zoontje. Maar die norbert bethumen ofzoiets, was zo onvriendelijk aan de telefoon, dat ik maar voor de kerk gekozen heb. Een vriendin van mij had hetzelfde voor, maar die heeft dan uiteindelijk iemand anders gevonden, en dat was naar het schijnt wel echt tof!
Ik weet dat dit niet geldig is voor de kerk, maar dat is voor ons ook niet nodig. We willen enkel iets persoonlijk en romantisch (want voor de wet trouwen is niet echt persoonlijk enzo...). Andere originele ideeën dan Rent-a-priest zijn ook welkom!Mercikes!Isabel
in nederland heb je ook zoiets.. maar dat is dan niet voor de kerk, maar wel iets persoonlijk en romantisch. Ik geloof dat het 'bijzondere huwelijksceremonie' noemt. Je hebt er verschillende die dat daar doen, en ze komen op welke locatie je maar wilt.Ik vind dat persoonlijk leuker en romantischer als rent a priest. (zeker na mijn aanvaring met mijnheer de priester)Wij trouwen in bali, maar als we hier in belgie zouden trouwen, zou het ook zo zijn.Uit een onderzoek is gebleken dat koppels die zoiets doen, langer samen blijven. (vb voor kerk, of bijzondere ceremonie,...)Enfin, tis maar wat je ervan gelooft he
kijk eens op de site van goedeherder.be!