TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
24-9-2007 11:15:48
In Gent zalen als Gildenhuis (Sint-Denijs-westrem, zelf aan te kleden maar niet duur), Eskimofabriek (zelf aan te kleden - groot maar duur)en Kollekasteel in Mariakerke (niet zo duur, charmant maar beperkte capaciteit). da's waar ik voorlopig aan denk. Groetjes en succes. Sofie
|
|
Jo-Ann
27-9-2008
|
24-9-2007 11:27:26
Hallo,
als ik het me goed herinner kan je ook in het Park van Beervelde terecht en kun je daar ook zelf je traiteur kiezen.
Groetjes,
Ann
|
|
Luc
|
24-9-2007 13:35:24
Feestzaal*Feestcafé*Rent a Pub! Bouchout in Affligem. U kan er info aanvragen via Bouchout@telenet.be
|
|
Luc
|
24-9-2007 13:35:43
Feestzaal*Feestcafé*Rent a Pub! Bouchout in Affligem. U kan er info aanvragen via Bouchout@telenet.be
|
|
Tineke
27-10-2007
|
24-9-2007 18:22:44
Ik kan u 'Kastelenhof' in Stekene warm aanbevelen. Er is een zaal in het kasteel voor avondfeest met eventueel ridderszaal erbij voor buffet en je kan ook het koetshuis huren voor eventueel receptie. het is een zaal zonder keuken en met een mooie tuin niet te vergeten! Traiteur zelf te kiezen...
succes (stekene is goed half uur rijden van Melle)
|
|
Evelien
8-8-2009
|
24-9-2007 19:39:33
Enkele mogelijkheden: Cocteau in Gent, Park van Beervelde, Au Bain (bij zwembad Van Eyck), Art Cube (Wiedauwkaai), Maaltebruggekasteel (Sint-Denijs)...
Groetjes Evelien
|
|
ulrike
|
24-9-2007 22:33:31
hof van de putte in zegelsem tegen oudenaarde, heel mooi en zonder traiteur, anders moet je eens op hun site kijken www.hofvandeputte.be
|
|
evelien
8-12-2007
|
25-9-2007 23:17:10
Het meeste staat er al op, maar mijn vriend en ik geven ons feest in Melle, in de zaal van Brouwerij Huyghe... Traiteur hebben we zelf gekozen. Wij zijn er viavia aangeraakt, maar misschien dat ze dat ook doen als er je het gewoon gaat vragen. De prijzen voor de zaal en de drank zijn wat je noemt: zeer democratisch :-)
Groetjes,
Evelien x
|
|
Sofie
28-6-2008
|
29-12-2007 22:56:40
hey,
ook wij zouden misschien ons trouwfeest geven in de feestzaal van brouwerij huyghe. Volgende week gaan we eens een kijkje nemen. Kan je me wat meer vertellen over de zaal en heeft de zaal een koer of zoiets om receptie eventueel buiten te kunnen geven?
groetjes, Sofie
|
|
Sofie
28-6-2008
|
29-12-2007 22:56:53
hey,
ook wij zouden misschien ons trouwfeest geven in de feestzaal van brouwerij huyghe. Volgende week gaan we eens een kijkje nemen. Kan je me wat meer vertellen over de zaal en heeft de zaal een koer of zoiets om receptie eventueel buiten te kunnen geven?
groetjes, Sofie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|