Terug naar overzicht
Hey Sandra,heb eens op hun website gekeken en daar staat niets van een opendeurdag. www.miamonta.be Misschien best hun website in de gaten houden?groetjes,Elke
Hei Sandra, ik heb vorige week gebeld voor een afspraak bij Mia Monta. De nieuwe collectie is klaar maar die komt niet meteen op internet om plagiaat te vermijden. Je kan misschien wel al eens in de winkel gaan kijken. Ik ga midden oktober eens kijken voor een kleedje. Ze hebben niets gezegd van een modeshow of opendeurdagen dus ik vermoed dat die er ook niet zullen komen. nu woensdag 26 sept is er in Zottegem wel een modeshow van verschillende bruidswinkels. Misschien kan je daar eens naartoe om de nieuwe collecties te zien. Ze vindt plaats in de Soto's in Zottegem (dat is een dancing) vanaf 18u. Onder andere Mode Show van Geraardsbergen doet er aan mee. Veel succes nog met je zoektocht! Karolien
Hey,ik ben deze zomer getrouwd. Mia monta heeft inderdaar ieder jaar verschillende opendeurdagen. En ik geloof dat die altijd ronde november en Januari-februari zijn. Mijn kleedje kwam wel niet van daar. Maar ik ben er ook op hun verschillende opendeurdagen vorig jaar langs geweest. De data komen zeker op hun site. En anders kan je ook een cataloog aanvragen via hun site. Dan zat daar bij mij een brief bij met de data van de opendeurdagen.Maar ik denk dat die modeshow in sotto's ook wel de moeite is om eens naar toe te gaan. Mijn kleed kwam van Mode-show in Geraardsbergen. En die hebben ook hele mooie kleedjes tegen en meer betaalbare prijs dan mia monta. Ik vond hen nogal duur.Maar ieder zijn keuze natuurlijk.Nog veel succes.Sarahwww.sarahenpeter.bruiloftsite.nl
Hoi SandraIk weet ook niet juist wanneer het opendeurdagen zijn bij Mia Monta, maar je kan natuurlijk altijd eens bellen of een brochure aanvragen. Dat heb ik ook gedaan en binnen de week zat er een catalogus in de bus.Ik ben in augustus getrouwd en mijn kleedje kwam ook van Mia Monta, het was wel niet van hun eigen collectie dus daar weet ik geen prijzen van. Ik had een kleedje gekozen van Benjamin Roberts en ik kan je alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben van de service en kwaliteit van Mia Monta. Ik ben er op aanraden van een vriendin naartoegeweest en heb nog altijd geen spijt gehad van mijn keuze. Eens gaan kijken kan nooit kwaad en verplicht je tot niets hé.Veel succes met de zoektocht van jouw droomkleedje!Groetjes, Ilse(al 37 dagen getrouwd!)
Hallo,Ik had in juni een mail verstuurd en ze lieten weten dat de opendeurdagen 13-14 en 15 oktober zijn.Groetjes,Elly
Hallo,ik ben ook getrouwd in augustus in een kleed van hun eigen collectie en ik heb heel veel complimentjes gekregen dat het eens helemaal wat anders is. Ik ben heel tevreden ook over mijn kleed, de service en prijs - kwaliteit. Die opendeurdagen zijn wel de moeite, ik heb er toen in oktober mijn kleed gekozen en als je het dan besteld heb je 10% korting. Veel plezier in ieder geval op je zoektocht en doe ze daar de groeten.Groetjes,Isabel