Terug naar overzicht
Hi Ann,Wij zijn sinds 16juni gelukkig getrouwd en hebben ons feest in La Grange gegeven. Ik moet zeggen dat we er geen moment spijt van hebben gehad dat we voor deze zaal hebben gekozen. Het contact met Kris en Nathalie is heel vlot verlopen. Ze geven goede tips en zijn heel behulpzaam. Qua prijs valt het ook heel goed mee. Je kan je menu ook zelf samenstellen, dat vonden wij ook een groot voordeel.Tijdens de receptie kwamen ze echt heel de tijd rond met drank en hapjes. Ook tijdens en na het diner werd er echt continu rondgegaan met drank. Het eten wordt ook heel mooi gepresenteerd.Ja zoals je hoort, niets dan lof over de zaal en het eten. We hebben ook gekozen voor huisdj Marcel en ook hij was echt de max. Onze vrienden spreken nog steeds over ons huwelijk. Als we ooit een doopfeestje geven zal het zeker terug daar zijn.Hou er wel rekening mee dat de zaal niet super groot is, wij hadden een 90-tal gasten voor het diner en dat was echt ideaal.Als ik jullie was zou ik zeker eens een kijkje gaan nemen.Als je nog info wil mag je mij altijd mailen veronique_vanhal@yahoo.frWe hebben Nathalie ook als fotografe genomen en ze is ook heel goed, haar kan ik dus ook zeker aanbevelen.Groetjes,Véro
Ik heb net het omgekeerde gehoord! Een broer van een goeie vriendin van mij is daar dit weekend getrouwd; onvriendelijke mensen, houden zich niet aan de afspraken dat er gemaakt werden en was je bord leeg, dan ging het al weg, ook al wilde je misschien half uurtje later nog iets gaan bijhalen...Misschien toch eens verder rondkijken?