Terug naar overzicht
proficiat !!wij hebben ook Freddy als videograafleuk te horen dat jullie tevreden zijn, dat stelt ons nog meer gerust :-)
Proficiat hé.ben benieuwd naar de foto's.Groetjes Sofie
HoiInderdaad een heel dikke proficiat. Ben zeker héél benieuwd naar de foto's! Wij hebben ook Freddy en ook een londense bus, maar uit Hoogstraten in plaats van Kapellen. En nu genieten van je wittebroodsweken... ;-)Inge5 juli 2008
Kan er iemand gegevens van videograaf freddy doorgeven aub ? Met dank.
hier kan je al een paar foto's zien maar de rest zal voor na onze huwlijksreis zijn .http://jessyendavid22september2007.bruiloftsite.nl/ ps de 2 laatste heeft freddy me doorgemaild (uit de film)groetjes jessy22/09/2007
Hallo!!Precies een copy van ons droomhuwelijk dat pas over 9 maand plaats vind.We hebben ook videograaf Freddy en feestzaal s'Graevenhof. Met hartje deed een sprongetje toen ik uw bericht aan het lezen was. Super.Ben heel blij voor jou en natuurlijk nu ook voor mezelf!Super en bedankt!!GroetjesAngela21/06/2008
Proficiat!Klein vraagje: wie was jullie ceremoniemeester?
Als reactie voor details van Freddy de videograaf. Hier heb je alleszins zijn emailadres: fre4@telenet.beGroetjes en veel succes!Angela21/06/2008
onze ceremonie meester was de eigenares van het vervoer.
Hey jessy,Mag 'k vragen van welk merk je kleedjeis aub?Groetjes,Sylvie
mijn kleed is van het merk veromia maar ze verkopen het niet in belgie.ik heb het in breda bij bruidsmode felicia gekocht.groetjes jessy