Terug naar overzicht
Hey Sofie, Jaja, hier is er al eentje hoor. Ik ben van Wilrijk, regio Antwerpen.Wij hebben intussen reeds onze feestzaal vastgelegd, alsook DJ, kerk, zanger, fotograaf, videograaf. Hoe staat het bij jullie?Groetjes, xVi
Hoi,Wij trouwen op 24-25-08. We hebben de feestzaal, de koetsen, de dj, de fotograaf, de zangeres in de kerk.
Ja wij trouwen ook op 7 juni 2008. Wij hebben al veel vastliggen (we zijn dan ook al een tijdje bezig want zijn al verloofd sinds januari). Wij hebben het volgende al:- kerk (moeten nog wel in ondertrouw gaan, daar moet ik één van de dagen is voor bellen)- gemeentehuis (uur en datum)- fotograaf- videograaf- live-muziek voor in de kerk- dj- make-up- kapper- ceremoniemeester (sinds zondag ligt die eindelijk ook vast)- trouwkleed is gekocht.Dat is het zo wat (als ik niks vergeten ben ;-) ), we staan er toch al goed op, denk ik.Van mij mag de tijd nu wel snel gaan, want ik heb er al ongelooflijk veel zin in.groetjes,Valerie
oh, toch nog iets vergeten; de feestzaal en traiteur liggen natuurlijk ook al vast.groetjes,Valerie
hallo,wij trouwen dan ook in genk. bij ons is al geregeld:-de feestzaal- stadhuis -kerk- auto-dj-make-up-kapster- priester die we zelf goed kennen- muziek in de kerk (harmonie waarin ik meespeel)- fotograaf- bedankjes getuigen- trouwkleed is besteld, komt binnekort in de winkelgroetjesheidi en jordi