Terug naar overzicht
Hey Elly,Mijn vriend heeft reeds een kostuum gepast van Kimo en dat wat +- 1100 euro voor vest, ondervest en broek.GrtjsNele 08.08.08
Hoi Elly,Ikzelf trouw volgend jaar in September en ben ook van plan om in een KIMO suit te trouwen. Ben al eens gaan kijken bij meerdere winkels en de gemmiddelde prijs ligt rond de 500euro. Bij alle winkels was het duurste kostuum in stock (van KIMO uiteraard) 600euro.Het mijne gaat volledig op maat gemaakt worden (aangezien dit kostuum niet standaard in stock te vinden is. Blijkbaar te speciaal voor de meeste mensen, en word dus enkel op bestelling gemaakt) Hiervan hebben ze ook gezegd dat de prijs zeker niet over de 600 euro zal gaan.Veel succes met de zoektocht..grtjsNicolas
Hoi elly, wij hebben bij cermo voor mijn aanstaande een kostuum van kimo gevonden. Omdat ik daar mijn kleedje besteld heb kregen wij 30% kortin op de kostuums die in voorraad waren. Hij heeft voor een kostuum van kimo gekozen met een italiaans streepje bestaande uit broek, hemd, gilé, das, en jas. Normaal koste het in totaal 881€ maar wij hebben nu ong. 560€ betaald. een meevaller dus. ik vind het echt een heel mooi kostuum, iets wat hij nadien ook nog heel goed kan dragen. groetjes