Nu Online
Momenteel zijn er 704 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

KIMO trouwkostuum

24-9-2007 20:07:40
Beste Bruidjes en Bruidegommen,

Heeft iemand van jullie ervaring met de herenkostuums (trouwkostuums) van KIMO en enig idee binnen welke prijscategorie deze vallen?

Alvast bedankt!

Groetjes
Elly

Elly

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2071

Nele
21-9-2019
 Meld misbruik25-9-2007 6:46:19

Hey Elly,

Mijn vriend heeft reeds een kostuum gepast van Kimo en dat wat +- 1100 euro voor vest, ondervest en broek.

Grtjs
Nele
08.08.08

Nicolas

Meld misbruik25-9-2007 14:54:36

Hoi Elly,

Ikzelf trouw volgend jaar in September en ben ook van plan om in een KIMO suit te trouwen.
Ben al eens gaan kijken bij meerdere winkels en de gemmiddelde prijs ligt rond de 500euro. Bij alle winkels was het duurste kostuum in stock (van KIMO uiteraard) 600euro.
Het mijne gaat volledig op maat gemaakt worden (aangezien dit kostuum niet standaard in stock te vinden is. Blijkbaar te speciaal voor de meeste mensen, en word dus enkel op bestelling gemaakt)
Hiervan hebben ze ook gezegd dat de prijs zeker niet over de 600 euro zal gaan.

Veel succes met de zoektocht..

grtjs

Nicolas

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik20-10-2007 22:49:39

Hoi elly,
wij hebben bij cermo voor mijn aanstaande een kostuum van kimo gevonden. Omdat ik daar mijn kleedje besteld heb kregen wij 30% kortin op de kostuums die in voorraad waren. Hij heeft voor een kostuum van kimo gekozen met een italiaans streepje bestaande uit broek, hemd, gilé, das, en jas. Normaal koste het in totaal 881€ maar wij hebben nu ong. 560€ betaald. een meevaller dus. ik vind het echt een heel mooi kostuum, iets wat hij nadien ook nog heel goed kan dragen.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info