TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bianca
8-8-2008
|
24-9-2007 21:57:33
Wendy, Ik zou doen waar jullie je goed bij voelen, het is jullie dag. En laat de andere maar zeggen, jij moet je goed voelen, en als dat is in een kleed, dan moet je er voor gaan!!! Ik zou niet twijfelen hoor. Groetjes, Bianca
|
|
Solange
1-8-2008
|
24-9-2007 22:09:45
Vind ik ook! Het is jullie grote dag, het is dan ook aan jullie om er een fantastische dag van te maken voor jullie beiden. En als jij in het wit wilt gaan, moet je dat gewoon doen! Met alle respect voor onze vrienden en familie, maar ze bemoeien zich soms met dingen die hun gewoonweg niet aangaan...
|
|
Olivia
4-5-2007
|
24-9-2007 22:26:18
Hey Wendy, Ik kan je daar veel over vertellen hoor, uit eigen ervaring !! Je mag me altijd eens een mailtje sturen... Volg je hart! anolro__@hotmail.com
|
|
tamara
15-9-2007
|
24-9-2007 22:46:54
Het is een nieuw huwelijk waarbij jullie even veel (of zelfs meer) bij voelen toen je voor het eerst trouwde, dus waarom zou dit huwelijk moeten onderdoen voor het eerste? Dat lijkt me pas onlogisch!
Ik zou gewoon aantrekken waar ik me op die dag het mooist en best in voel!
|
|
sarah
17-5-2008
|
24-9-2007 23:06:54
mijn moeder zei altijd 'neem iets dat je achteraf kan aandoen' en dat zat er bij mij zo ingepeperd dat ik dat op den duur ook zelf wou. Nu had ik toch een wit kleed (ian stuart, met veel tralala) gepast en was direct verliefd. Mijn ma keek maar raar, maar ben toch blij dat ik MIJN goesting heb gedaan en niet dat van een ander. Het is jouw dag... of het nu de eerste of de tweede keer is!!!
|
|
sofie
22-7-2006
|
25-9-2007 7:37:10
Hallo,
Ik zou me niet teveel zorgen maken 'wat anderen zeggen/denken' Je moet dragen waar je je het best in voelt en wat jij wilt die dag! Je kan natuurlijk ook altijd 'niet' in het wit trouwen. Er zijn tegenwoordig zoveel mooie kleuren van bruidsjurken op de markt...
Groetjes
|
|
Kelly
31-5-2008
|
25-9-2007 8:22:07
Hey,
Mijn schoonzus en schoonbroer zijn 2 jaar geleden ook voor de 2de keer getrouwd. M'n schoonzus had ook een echte trouwjurk aan, enkel niet in het wit omdat onze schoonmoeder dat een beetje belachelijk vond (en zijzelf eigenlijk ook, ze hadden elk al 2 kindereren dus het maagdelijk wit ...)
Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Ik zou persoonlijk ook voor een "gekleurde" trouwjurk gaan.
Groetjes Kelly
|
|
Liesje
15-2-2008
|
25-9-2007 8:31:50
Ga voor iets wat je zelf wilt. Alsof iedereen die in het maagdelijk wit trouwt nog maagd is tegenwoordig... Niet aantrekken van wat anderen denken! Het is JOUW dag, al is het de eerste of de tweede of de honderste keer!
|
|
Amber
9-8-2008
|
25-9-2007 10:21:48
Hallo Wendy Je kan zeker een mooie bruidsjurk vinden in andere kleuren. Bij Linea Rafaelli heb je bv. jurken in oudroze enz... Je zal vast iets vinden. succes ermee www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Elke
13-10-2007
|
25-9-2007 11:46:06
Hey Wendy,
wat eigenlijk als een 'rode' draad door al deze berichten loopt is de bemoeienissen van anderen (ouders/schoonouders/vrienden/...). Hoe goed bedoeld iedereen zijn/haar mening ook is, je wil (als bruid) graag voor iedereen goed doen en met iedereen rekening houden ... Maar het is jullie dag!!!! Je gaat noooooit voor iedereen goed kunnen doen, dus doe zoals je het zelf wil, doe waar jullie je goed bijvoelen, of het nu een maatpak of een kleedje is, in 't wit of in 't rood, je zal stralen in wat je met heel je hart draagt!!! En tenslotte gaat het toch om jullie, om het koppel, om stralen voor elkaar!!!
veel succes, Elke
|
|
Ibe
22-5-2010
|
25-9-2007 13:42:28
Natuurlijk kan jij nog een mooie witte trouwjurk aan...waarom niet? Je bent de bruid en moet dragen wat JIJ wil, en je niets aantrekken van reacties van anderen!
Ik trouw voor de eerste keer maar heb wel al een kindje uit een vorige relatie, mijn vriend trouwt voor de 2de keer...en ik ga absoluut ook voor een "maagdelijk" witte jurk hoor!
Dat "wit" heeft toch ook niets meer met maagdelijkheid te maken...hoeveel koppeltje die trouwen zouden nog maagd zijn op hun huwelijksdag?
|
|
wendy
16-8-2008
|
25-9-2007 22:18:25
hallo iedereen,
awel ik denk dat ik eruit ben , ik vind dat jullie allemaal gelijk hebben . het is onze dag en dan moet ik me juist goed voelen , als ik iets zou kiezen mee het gedacht van zal maar een maatpak nemen en me er niet goed in zou voelen dan ben ik zeker verkeerd bezig . ik denk dat ik ga kijken voor een licht gekleurd trouwkleed mss in het rood .dat vind ik ook wel iets hebben . bedankt iedereen en als ik mijn kleed heb laat ik jullie het zeker weten . groetjes wendy
|
|
Johan
|
26-9-2007 9:42:26
Dag wendy, ik wens je een mooie dag toe, mooi gekleed, mooi weer, een mooie viering, gewoon alles mooi! groetjes goedeherder.be
|
|
Daisy
18-7-2008
|
26-9-2007 10:56:38
hallo wendy
In kleur trouwen vind ik een goed idee!! Ik trouw voor de eerste keer, maar mijn vriend voor de tweede keer en ik wou niets die hetzelfde is als op zijn vorig huwelijk, dus ook geen bruid die in het wit is. Ik heb een trouwkleed gekozen die rood-roze van kleur is. Raar om horen, maar wel heel mooi als ik het aanheb!! groetjes Daisy
|
|
wendy
16-8-2008
|
26-9-2007 18:42:37
hey daisy mag ik je vragen welk merk jou kleed is ,en kan ik ergens ene foto van zien .en ook voor jullie en ook aan iedereen die gaat trouwen , een plezante dag gewenst. groetjes wendy.
|
|
Leen
7-6-2008
|
5-10-2007 12:12:17
Waarom niet terug een mooi wit trouwkleed? Ik heb nog trouwers gezien die voor de 2e keer trouwen en weer in het wit. Dus waarom jij niet? En als mensen commentaar hebben, niets van aantrekken, het jullie dag, jij moet genieten! grtz Leen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|