Terug naar overzicht
kan u niet helpen met uw bmw's, maar was gisteren bij ceremoniemeester en die zei dat je goed moet oppassen met zo'n taxiverhuur.1) niet alleen bevestiging via e-mail, gaat regelmatig mis2) goed opletten van waar ze beginnen te rekenen. Soms staan ze vb in file en dat betaal je dan allemaal bij3)zeker gaan kijken naar de auto's
Hallo,ik heb daar ook naar gezocht en vond het maar op één plaats, nl. Dockx. Maar de prijs was zo ontzettend duur, dat we uiteindelijk dan toch voor iets anders beslist hebben.Alleszins enorm veel succes met je zoektocht, want ik vrees om dat te vinden, heb je veel tijd, geduld en vooral geld nodig vrees ik.GroetjesAngela21/06/2008
Een goede tip: stap gewoon eens een BMW-garage binnen!Een vriendin van mij zou normaal een BMWZ4Cabrio huren bij Dockx bij haar huwelijk maar enkele dagen ervoor stond de wagen in panne. Ze is toen een BMW-garage binnengestapt en heeft daar een wagen kunnen huren van vrijdagmorgen tot maandagmorgen voor 120 of 140 euro!!!! Bij Dockx moest ze het dubbele betalen voor 1 dag!
Hoi!Hetzelfde verhaal hier. Wij zijn ook al lang op zoek naar BMW's of Audi's. De garages hier in de buurt verhuren hun auto's niet. Bij Dockx vind ik de prijzen nog min of meer ok. Probleem is dat je de kleur niet kan kiezen en dat je dan nog zelf voor chauffeurs moet zorgen. Dockx wil ook wel chauffeurs regelen, maar dan wordt het wel een duur grapje...Laat je ons iets weten als je je auto's gevonden hebt?Groetjes!