Terug naar overzicht
Ga eens langs bij ceremonie Patrick in Assebroek. Erg goede ceremoniemeester en heeft ook suitewagens en werkt ook samen met verschillende verhuurbedrijven zoals bijvoorbeeld Corona (ook van Brugge, te vinden op het industrieterrein de Blauwe Toren).Veel succes!Ilse08/08/2008
Hallo,wij kunnen Steven Chys aanraden als ceremoniemeester. Hij is van West-Vlaanderen en werkt ook met vervoer als ik me niet vergis. Hij heeft een website. www.ceremonie-chys.be Groetjes,Isabel
HeyBij corona kan je ook huren zonder ceremoniemeester. Ik denk (ben het niet zeker) dan je zonder minder betaald, want een ceremoniemeester vraagst soms een procentje.Ik kan je corona wel aanraden. Heel veel keuze en vriendelijke mensen. Enkel open op dinsdagavond (na aanbellen) en op afspraak.Wij hebben er uiteindelijk de twee zwarte limo's gehuurd. Je mag zelfs in de wagens even gaan zitten.Groetjes,Gerlinde
hallowij nemen ceremoniemeester patrick van assebroekheel vriendelijke mensvoor verdere vragen of zen telefoonnummer mail me danvanessa.van.de.putte@telenet.begroetjes vanessa28/06/08
Wij hadden ceremonie Patriek uit Assebroek. veruit de beste in west vlaanderen! 't was tot in de puntjes verzorgd. groetjesJoachim en davine