TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jan
|
25-9-2007 23:28:22
De Wellington in Oosterzele is beslist een aanrader, alsook de Roskam te Merelbeke! Veel suc6!
|
|
Melissa
|
26-9-2007 8:20:40
Salons Mantovani in Oudenaarde is anders ook een echte aanrader!
|
|
griet
23-6-2014
|
26-9-2007 8:44:44
De Bataaf in Herzele is ook heel mooi en de keuken is er fantastisch. Als je een voorproefje wil, op zondag kan je altijd eens gaan eten bij hen , een menu of a la carte. Molenstraat in Herzele.
|
|
Katrien
9-8-2008
|
26-9-2007 8:56:20
Hey,
De Caipirinha in Merelbeke is echt een aanrader. Super service, lekker eten en mooie zalen. Zeer goede prijs/kwaliteit. Ik zou zeker niet twijfelen.
Groetjes, Katrien
|
|
Annemie
|
26-9-2007 10:59:04
Dag Leentje, Wat ook een aanrader is : 't Hof Van De Putte in Zegelsem -Brakel.(www.hofvandeputte.be )Enorme mooie zaal,het is een vierkantshoeve en je bent er vrij van traiteur.Wij zijn er al op een receptie geweest vorig jaar, zodat we besloten hebben als ik ooit trouw moet het daar zijn, en ja in mei 2008 zal er ons feest doorgaan. Wij hebben traiteur Leconte van Oudenaarde vastgelegd voor ons feest.Na vele zalen en offertes weet ik dat ik een goede keus heb gemaakt. Veel geluk bij het zoeken van een zaal en laat eens horen welke jullie gekozen hebben. Grtj.
|
|
Annemie
|
26-9-2007 10:59:13
Dag Leentje, Wat ook een aanrader is : 't Hof Van De Putte in Zegelsem -Brakel.(www.hofvandeputte.be )Enorme mooie zaal,het is een vierkantshoeve en je bent er vrij van traiteur.Wij zijn er al op een receptie geweest vorig jaar, zodat we besloten hebben als ik ooit trouw moet het daar zijn, en ja in mei 2008 zal er ons feest doorgaan. Wij hebben traiteur Leconte van Oudenaarde vastgelegd voor ons feest.Na vele zalen en offertes weet ik dat ik een goede keus heb gemaakt. Veel geluk bij het zoeken van een zaal en laat eens horen welke jullie gekozen hebben. Grtj.
|
|
lien
16-2-2008
|
26-9-2007 15:23:42
Wij hebben ook voor Caipirinha gekozen na onze intense zoektocht naar de ideale feestzaal in Oost-Vlaanderen... en we zijn heel erg overtuigd van een juiste keuze! Prima menu-voorstellen, opvolging en vriendelijke service... We kijken al erg uit naar ons feest! Lien & David 16.02.2008
|
|
Pascal
23-8-2008
|
26-9-2007 18:25:58
Wij trouwen volgend jaar in Ronse in volgend kasteeltje, heel mooi. We hebben er nog geen huwelijk meegemaakt maar wel een doop, een eerste en plechtige communie en we moeten zeggen dat dit heel leuk, heel verzorgd en super lekker was. www.st-Hubert.be Het staat je vrij om eens te kijken of te polsen.
|
|
dierk
|
26-9-2007 20:09:03
Beste Leentje, Wij komen enorm veel in salons Caipirinha, het is er afgewerkt,geslaagd! Eten enorm lekker,en meer dan voldoende, enorm vriendelijk personeel!Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk!Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
|
|
Thierry
|
|
|
Caroline
7-7-2007
|
27-9-2007 7:59:05
Wij vonden Caipirihna ook de moeite, maar zijn uiteindelijk gegaan voor domein 't Meersdael in Moerbeke-Waas. Het was er echt zalig goed: een echte aanrader.
Als je voor iets speciaals wil gaan: ook 't Monasterium in Gent is leuk. Dat is een oude kerk die is omgebouwd tot zaal.
Veel succes met de zoektocht!
|
|
Laurie
|
28-9-2007 7:12:21
Hey,
Ik en mijn vriend geven volgend jaar ook ons trouwfeest in de Caipirinha. Ik vind het een heel mooie zaal en de eigenaars zijn supervriendelijk en gemoedelijk.
Groetjes, Laurie
|
|
mieke
1-9-2007
|
1-10-2007 14:08:10
Hey,
Absolute aanrader vind ik Salons Valkenbulcke in Nevele-Merendree: prachtige zaal: heel gezellig met houten balken en plankenvloer, mooie tuin, lekker en voldoende eten!
groetjes, Mieke 30 dagen gehuwd
|
|
kelly
|
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|