Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen amici, goed?

25-9-2007 22:11:27
Heeft er iemand trouwringen van het merk amici? Zijn ze van goede kwaliteit? Wij willen ringen in wit goud en deze vallen toch mooi binnen ons budget. In vergelijking met andere merken zijn deze één van de goedkoopste denk ik. Heeft er nog iemand deze? Hoe vallen ze mee?

Groetjes!

Stefanie
7-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 981

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik26-9-2007 8:07:06

Dag Stefanie, ik kreeg een verlovingsring van Amici en 'k moet zeggen dat ik de ring prachtig vind. Ik draag hem nu sinds begin juli en er is nog niets aan. Van mij hoor je enkel positief over Amici. Vele groetjes, Sofie (03/05/08)

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-9-2007 8:36:43

hallo Stefanie,

11 jaar geleden kreeg ik een vriendschapsring van Amici. En intussen heeft deze plaats gemaakt voor een prachtige verlovingsring! Wij trouwen op 07/06/08. Maar ik kan je zeggen, dat het vreemd aan voelde om het ringetje te vervangen.
Het blijft een emotionele waarde behouden...
Dus voeg ik het later in onze trouwalbum.
Onze Amici ringen zijn nog steeds in perfecte staat.
x

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-9-2007 8:47:58

Hallo Stefanie,

11 jaar geleden kreeg ik een Amici vriendschapsring. Intussen is onze vriendschap en liefde gegroeid. 07 juni dit jaar heeft dit ringetje dan ook plaats moeten maken voor een prachtige verlovingsring! Wij trouwen dan ook exact 1 jaar later 07/06/08! Onze Amici ringen hebben dan ook 11 jaar 24/24 dienst bewezen :0) Ze blijven een emotionele waarde behouden dus voeg ik ze later bij onze trouwalbum. Ze zijn nog steeds in uitstekende staat ! x

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik26-9-2007 10:07:28

Hey Stefanie,

Ik draag een verlovingsring van AMICI sinds mei en hij is nog altijd even prachtig. Voor onze trouwringen gaan wij ook voor AMICI door het aanbod aan ringen met twee kleuren en de toch lagere prijs als andere merken.

Vele groeten
Nathalie
080808

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik1-10-2007 16:30:59

Ik ken Amici niet. Is dit een goedkoper merk?
Wij zijn nl ook op zoek naar mooie, betaalbare ringen. Ik bezocht al enkele juwiliers, maar een wit gouden ring vind je niet onder de 400euro 't stuk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...