Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotolokatie Gent binnen

26-9-2007 9:08:39
Hallo,
wij trouwen deze zaterdag en de weersvoorspellingen zijn dus niet zo goed... (zwaar bewolkt mét regen) dus wij zijn op zoek naar een leuke binnenlocatie, de fotografe dacht al aan smak of gravensteen. Zijn er nog andere leuke ideetjes?
alvast bedankt!!
Sofie

Sofie
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 793

K
7-7-2007
 Meld misbruik26-9-2007 10:21:39

Smak is leuk, maar check eerst de collectie op de site misschien, want er hangen daar soms vreemde dingen ;-)
Wij zijn in het Miat geweest, dat gaf hele vreemde foto's, maar wel leuk.

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik26-9-2007 11:24:56

In Gent zijn er musea genoeg ... Sint-Pietersabdij, de vooruit of ntg of de opera of zo?

Heb eens foto's gezien van in een (grote) winkel, bvb H&M of in een winkelcentrum (zoals 't zuid), waren best wel leuke foto's. (verstoppertje spelen tussen de rekken, roltrap, paspoppen, pashokjes etc) Maar da's niet specifiek voor Gent natuurlijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...