Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijdag 28/9 en zaterdag 29/9 bruidjes

26-9-2007 10:37:48
Hey bruidjes die 28 en 29/9 trouwen,

Hte begint serieus af te korten he!! Hoe gaat het met jullie voorbereidingen en de zenuwen? Wel jammer dat ze zowel voor vrijdag als zaterdag niet echt goed weer voorspellen he...maar dat kan misschien nog veranderen he.

Groetjes, Els
29/09/07

Els
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 775

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik26-9-2007 18:53:34

Hey!!

Hier ook een 29 september-bruidje! We zijn ongeveer 1,5 jaar bezig met de voorbereidingen, en nu doet het echt heel raar dat het zo kort bij is! Ik kijk er wel heel erg naar uit, alleen het weer baart mij een beetje zorgen... Laat ons hopen dat het toch nog meevalt!

Veel succes he!

Veerle

nele
29-9-2007
 Meld misbruik26-9-2007 21:38:03

Helaba
ikke trouw ook de 29ste. Ik hoop dat het weer nog verandert want anders heb ik toch wel een probleempje. Ik zit op een tryke (das zo'n ne grote moto) dus zal ik wel lekker nat zijn en bovendien heb ik geen mouwen aan mijn kleedje. Brrr.
De zenuwen zijn nu toch wel goed aanwezig, deze morgen was het zelfs paniek toen mijn kleedje nog niet binnen was.
Ik kijk erg uit naar zaterdag, het is enorm raar dat onze dag nu zo kortbij voor de deur staat. Ik hoor mijn ventje nog zeggen, zouden we niet trouwen, twas oudejaar 2006 ...
Nou, ik wens jullie allemaal de mooiste dag van jullie leven toe, voor mij zal het in ieder geval zo zijn.
Groetjes van een zenuwachtig juffrouwtje.
Nele 29/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...