Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al 5 dagen getrouwd!!!!

26-9-2007 12:53:30
hoi,
wij zijn vrijdag de 21ste getrouwd,smorgens ben ik rond 10u30 naar mijn ma thuis gegaan,vandaar ben ik om 11u15 vertrokken naar de kapper,om 13u kwam er een vriendin me sminken en dan was het aftellen geblazen tot het moment dat mijn ventje zou komen,rond 15u20 was het dan zover,ik had enorm veel zenuwen maar die waren snel voorbij
na het gemeentehuis zijn we foto's gaan nemen en was het zonnetje van de partij,we hebben veel geluk had met het weer,dan naar de feestzaal waar de receptie begon om 18u30,gevolgd door het feest dat duurde tot 6u45 smorgens,het was prachtig
je moet er inderdaad van genieten want het is zo gepasseert
nu zijn we 5dagen getrouwd en de felicitaties zijn nog volop aan de gang
ik wil iedereen bedanken die ons hier geholpen heeft en we hopen dat jullie een envengoeie dag hebben
groetjes
vanessa en stefaan
21.09.07

ps:zaal royal astrid in oostende is aan te raden

vanessa
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 773

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik27-9-2007 9:01:23

proficiat,het gaat inderdaad snel voorbij hé
wij zijn ondertussen al 34 dagen gehuwd
groetjes lore

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...