Terug naar overzicht
Ben blij dat alles zo goed verlopen is op jullie huwelijksdag en dat je papa je heeft kunnen wegschenken!!!Ik kreeg kippevel bij het lezen van je berichtje, zo dankbaar als je bent dat je papa dit nog heeft kunnen meemaken.Hopelijk komt alles goed met je papa!GroetjesKelly
Proficiat met jullie huwelijk.K kreeg tranen in m'n ogen bij het lezenvan je berichtje.Wij gaan duimen dat alles in orde komt metje papa.Dikke knuffel,Sylvie
Dag Christine,ik ben zo blij eindelijk dit berichtje van je te kunnen lezen. Ik heb ook verschillende keren geduimd dat het zou lukken. Inderdaad, zo'n moment met een superpapa is onvergetelijk. Ik heb op Butterfly kisses met mijn papa gedanst en het was het enige moment van de dag dat ik gehuild heb. Dat lied vergeet ik nooit meer. Ook voor je papa zal het een serieus topmoment geweest zijn. Ik wil je nog heel veel sterkte toewensen nu in de moeilijke ziekenhuis-periode. Als het allemaal teveel wordt, denk dan terug aan dat speciale moment met je papa en wees er blij om en geniet ervan. Dat zal wel sterkte geven.Vele groetjes en proficiat,Isabel
Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk xXx Ben blij te horen dat jullie dag toch een droom was omdat je papa er kon bij zijn ... het is niet altijd makkelijk. Wij zijn nu sinds een paar weken onze trouw aan het plannen voor begin januari. Normaal was onze trouw veel later geplant, we hoopten dat mijn vriend zijn mama tegen dan al veel beter zou zijn. We hebben echter te horen gekregen dat ze niet meer kan genezen en dat de kanker zal blijven uitzaaien. Ze takelt dus constant een beetje af en heb is voor ons ook een raadsel hoe ze zal zijn op 12 januari. Volgens de professoren zal ze er zeker nog zijn... maar ik hoop dat ze toch nog zal kunnen genieten van ons dagje. Het betekent veel voor mijn vriend en ik dat ze er nog zal bij zijn maar het is inderdaad niet simpel. Ene moment loop je de trouw te plannen, ander moment zit je in zak en as.Ik wens je nog veel sterkte meisje, ik weet niet wat je papa heeft maar ik hoop dat het toch nog goed kan komen. xxx
Ook bij mij kippevel bij het lezen van je berichtje. Je lijkt mij een heel moedige meid! Hopelijk ben je omringd door vele mensen die om je geven en hebben jullie samen de moed om hierdoor te komen...groetjes en liefsKim