Terug naar overzicht
Hallo,Ja ik zit ook met dit probleem (ik ben ook 1m80 en van maat is het ook 42)ik heb ondertussen wel al een kleed gevonden en ik trouw 08/12/07. Wanneer trouw jij?Anders na trouw wil ik het wel verkopen als je geïnteresseerd bent.GroetjesKarlijn(karlijnvandenbogaerde@hotmail.com)
Hallo,wij trouwen op 4 oktober 2008, dus ik heb nog wel eventjes tijd. ben vorige week maar voor de eerste keer kleedjes gaan passen en verschoot soms echt wel van de prijzen!Karlijn, heb je een foto van je kleedje? Dan kan ik kijken of het mijn smaak is en dan kan ik de optie natuurlijk open houden om jou kleedje over te kopen :-) Mijn e-mailadres: emilie_verwimp@hotmail.com
dag emilie,Ik mag begin november nog eens gaan om kleed te passen en definitief aan te passen, zal dan een fotootje trekken, heb nu voorlopig nog geen.Maar zal u dan doormailen.Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingenKarlijn (08/12/07)
hallo Emilie,Ik ben op 01/09/07 getrouwd in een kleed (top en rok) van Linea.Het was een prachtkleed.Ik ben nu eens aan het rondhoren om het te laten kuisen (is eigenlijk niet zo vuil) en te verkopen.Ikzelf ben 1m82 en heb maatje 40/42 (ben bevallen in mei) dus wisselt qua kledij.De prijs in de winkel was 2100.Als je geïnteresseerd bent, mag je me altijd mailen op elkee1@yahoo.com(Ik woon in de buurt van Wetteren)grtjes Elke