TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-8-2007
|
26-9-2007 21:45:20
Hoi, van klassieke muziek hadden wij: Canon (Pachelbel) als uittrede Ballade pour Adeline (Clayderman) Zijn allebei heel romantische nummers... We dachten ook nog aan "Lente" van vivaldi, maar dat kon er niet meer bij.
groetjes, Ilse
|
|
Elke
13-10-2007
|
27-9-2007 8:29:07
Hey Hanne,
wat denk je van de soundtrack van amelie poulin?
Elke
|
|
Tom
|
27-9-2007 11:33:06
Dag Hanne
Neem misschien eens een kijkje op de site www.imperialbrass.be onder 'programma'. Wij hebben een redelijk uitgebreid programma en het kan je misschien op ideeën brengen. Over enkele weken zou je ieder nummer ook nog moeten kunnen beluisteren, maar daar wordt nog aan gewerkt.
Groetjes, Tom
|
|
Veerle
18-7-2007
|
27-9-2007 16:14:26
Hey! Wij hadden twee bugels, een saxofoon, twee piano's en een zangeres. Er zijn ook enkele stukken instrumentaal gespeeld: * Forest Gump Suite van Alan Silvestri * Gabriel's oboe uit The Mission van Ennio Morricone * Your song van Elton John (met sax) * She's always a woman to me (Billy Joël) * Trompet voluntary (met orgel) van Purcel bij 't binnenkomen in de kerk
Wij hebben echt ongelooflijk veel reacties gekregen op de prachtige muziek!! Mijn broer is beroepsmuzikant. Hij had voor de andere muzikanten gezorgd en heeft samen met ons de liedjes gekozen.
Succes! Veerle
|
|
evelien
8-12-2007
|
27-9-2007 21:54:41
Hey,
wij houden van oude muziek (moet je voor zijn natuurlijk), maar aangezien je en trompet hebt, zijn dit kanshebbers: - Can't take my eyes of of you - Frank Vallie (of zoiets) - Wonderful world - Louis Armstrong - Fly me to the moon of andere dingen van Frank Sinatra...
Groetjes,
Evelien x
|
|
Hanne
30-8-2008
|
28-9-2007 12:02:07
Waw, bedankt voor al die goeie ideeën. Ik heb er in ieder geval inspiratie uit geput. @ Tom van Imperial Brass: ik ga jullie website zeker in de gaten houden! Bedankt!
|
|
vera
19-10-2007
|
30-9-2007 14:14:38
Wij hebben - our own love (anouk)intredesong - leun op mij (ruth jacot) - the rose - from this moment (shania twain) - beautiful day (tessa boomkamp) - jij bent zo (jeroen vd boom) als gasten de kerk verlaten.
Verder nog wat kerkliederen tussendoor.
Het wordt gezongen door een zangeres en twee muzikanten welke tweede stem meezingen. Hopelijk wordt het helemaal geweldig. vera
|
|
joachim
|
3-10-2007 17:03:31
Beste,
de pastoor heeft ten eerste het RECHT NIET om te weigeren om cd's af te spelen in de kerk. wij hadden ook zo'n priester maar we hebben gedreigd om naar 't bisdom te gaan en stappen te ondernemen. hij is onmiddellijk bijgedraaid. laat u alstublieft niet op stang jagen door priesters want we leven in 2007 hé. probeer maar eens wat wij hebben gedaan. Je zal wel zien dat 't lukt.
Vriendelijke groetjes joachim coucke
|
|
Els
31-5-2008
|
6-10-2007 9:41:24
Hey Hanne, wij hebben gekozen voor Elmevents. Een kerel die akoustisch prachtige muziek brengt met een ongelooflijke stem ... check even op www.elmevents.be
Groeten Sam
|
|
Hanne
30-8-2008
|
8-10-2007 14:04:50
@Joachim Het is niet de bedoeling dat wij tegen onze pastoor gaan ingaan. Bij nader inzien zijn we met hem akkoord dat live muziek meer aanspreekt dan een cd. Ik ken heel veel muzikanten, alleen wisten we niet direct welke muziek we dan moesten kiezen.
|
|
Ann
|
11-10-2007 9:49:07
ik ben zelf muzikant en luister vaak huwelijken op. Ik zie dat je zelf connecties hebt, en enkel tips voor repertoire zoekt, ... op mijn sites staan repertoirelijsten, die zijn (wat ons betreft) niet meer echt up to date, en veel muzikanten breiden zowieso hun repertoire uit op vraag van het koppel, ... ga maar eens kijken, misschien haal je er ideeën uit. Wij brengen immers diverse stijlen klassiek, pop, jazz, musical, gospel, enzovoort. Alleszins veel succes gewenst! www.accolade-vocaal-instrumentaal.tk of www.gospel-koor.tk
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|