Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog steeds geen factuur

26-9-2007 22:18:27
Misschien een rare vraag van mij. wij zijn in juli getrouwd en alles was echt perfect maar wij hebben nog steeds geen factuur van onze traiteur gekregen! er is wel een serieus voorschot betaald geweest. wat zouden jullie doen? opbellen of zo laten? ik wil liever geen factuur meer krijgen als ik er op dat moment al geen rekening meer mee houdt maar aan de andere denkt mijn man dat we misschien wel een goedkoop trouwfeest kunnen hebben als er nooit een factuur komt!

an
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 885

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-9-2007 7:45:26

moeilijke vraag... eigenlijk zou ik te eerlijk zijn om het zo te laten. Maar het is wel verleidelijk natuurlijk. Maar als je het mij vraagt, gaat ze nog wel volgen. Als binnenkort de boekhouder alles nakijkt, gaat die er misschien wel over vallen.

L
26-6-2009
 Meld misbruik27-9-2007 7:49:21

sommige bedrijven hebben een factuur verwerkingstijd van 60 of 90 dagen dus ze zal nog wel komen. Komt ze niet,zou ik ook wel niet bellen denk ik... dan is t hun probleem he

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik27-9-2007 10:29:53

Ik ben daar te eerlijk voor (soms best vervelend!)

Wij hebben zelfs betaald voor mensen die niet eens gekomen zijn...

Elke
29-6-2007
 Meld misbruik30-9-2007 8:33:49

Hallo,

Ik herken dit. Wij zijn eind juni getrouwd en hbb nog steeds geen factuur van ons vervoer gekregen. Heb al 2keer gebeld en nog steeds niets.
Vind het wel lastig want je weet niet of je er nu nog rekening moet mee houden of niet.
Heb toch besloten niet meer te bellen hoor. Telkens zeggen ze me dat ze gaan terug bellen maar dat doen ze nooit.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...