TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Amber
9-8-2008
|
27-9-2007 10:09:58
Hey annelies, Ik heb ook een pronovias gepast, niet gekocht. Het was model Liberia, en kostte ong. 1300euro. De kwaliteit van de stoffen is zeer goed, en er is veel parel-en strassbewerking bij. Het is bij mij een andere jurk geworden, een Miss Kelly. Maar als ik daar mijn zin niet had gevonden had ik zeker de Liberia gekozen! veel succes ermee! xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Bieke
30-6-2007
|
27-9-2007 11:30:03
Dag Annelies,
Mijn trouwjurk was een Pronovias. Ik heb een Ebano uit de zomercollectie van 2007 gekocht. Het kostte 1530 euro. Er waren wel geen pareltjes op of zo. Het was een eenvoudige jurk in wilde zijde met een prachtige lange sleep. Ik voelde mij in elk geval een prinses.
Ik raad je aan van gewoon naar een winkel te stappen en te passen. Dat is de enige manier om een jurk te kiezen. Had nog een andere pronovias gezien die ik nog veel mooier vond, maar toen ik die aanhad trok het op niks! Gewoon een budget in je achterhoofd houden en gaan passen.
Veel succes!
Groetjes!
|
|
kim
17-5-2008
|
27-9-2007 11:52:02
Hey Annelies,
ik heb vorige week mijn trouwjurk gekocht en het is ook een Pronovias geworden (Navassa uit de 2008 collectie). De mijne kwam op 1495 Eur maar heb er meerdere aan gehad waar er goedkopere tussen zaten (ik kan me niet herinneren hoeveel juist) en ook duurdere (duurste die ik heb aan gehad was 1750 Eur). Ik hoop dat je hier iets mee bent!
Groetjes, Kim 17/05/2008
|
|
Marie
5-10-2008
|
27-9-2007 16:11:59
Ik ben ook verkocht aan de Pronovias!! Ik vroeg me ook af wat de prijs was, want ik zie graag veel kant en zo van die dingen. Dat maakt de prijs duurder zeker?
|
|
Marie
13-6-2009
|
27-9-2007 18:03:05
Hallo!
Hier nog een Marie die wel fan is van Pronovias. Mooie kleedjes, he!
Groetjes!
|
|
Tania
3-5-2008
|
27-9-2007 19:04:25
Hey,
Ik heb een kleed van Pronovias. Als ik rondkeek op het internet, was ik eerder te vinden voor Marylise, maar bij het passen was ik echt overtuigd van Pronovias. Zo zie je maar, het kan nog veranderen he lol. Als je nieuwsgierig bent: ik heb de Nepal van 2008 en het kost 1040 euro. Je vindt het op de site, preview 2008 en dan iets van eternally classic geloof ik, laatste jurk van het eerste blad. Let wel: het valt in het echt een stuk breder (het wordt daar ook gedragen door een echt anorexia model :)). Ik heb ook een fotootje als ik het aan heb, je kan anders eens mailen naar tania.moerenhout@vub.ac.be.
Veel succes nog!
Tania
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|