Terug naar overzicht
Kijk zeker eens op www.amici.be . De ringen zijn heel mooi, helemaal niet duur en ik heb er al veel positiefs over gehoord.
zeker is gaan kijken bij wim meeussen en gerda de vrij in de wijngaardstraat in antwerpen heel mooie ringen
Hey,Ik weet ni of jullie Leuven zien zitten, maar wij zullen daar naar VERSATO gaan (ze hebben alle "merken": amici, tessina, XEN,...). Ze hebben veel keuze en ze geven 10% korting + gratis gravure op trouwringen.Groetjes,Sheron02-02-2008
Wij gaan in de 'jodenbuurt' aan het centraal station in Antwerpen zien. Daar vind je 2 ringen voor 300 - 400 euro. Schappelijk van prijs dus.groetjes,Valerie7 juni 2008
Hey,Met de jodenbuurt moet je oppassen, er zitten er tussen die niet van puur goud zijn.Van Versato heb je 2 winkels in Wijnegem shopping, zij hebben amici die niet te duur zijn.GroetjesVera
hoiIk kan alleen maar Tessina , tessina, tessina aanraden :-) of Xen en Amici!Succes
Hallo,Ons hadden ze aangeraden om eens te gaan kijken bij de joden... het zou goedkoper zijn?!! Nu, als ik zo hoor wat de meeste hier voor hun ringen hebben gegeven, voelen we ons HELEMAAL bekocht !! We gaven 550 € en zijn niet tevreden! Ik hoop voor jullie dat je voor een mooie prijs mooie ringen vind. Groetjes....
Hallo,Wij hebben voor twee witgouden ringen bij Gerda De Vrij 755 euro betaald. GroetjesCaroline