Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

auto's

28-9-2007 12:06:33
Hallo iedereen,

wij trouwen op 14/06/2007
kan er iemand ons ideetjes geven ivm ceremoniewagens
we hadden graag Audi of BMW maar dit blijkt onmogelijk
weet iemand waar we er wel voor terecht kunnen?

bedankt en groetjes,

Sofie

Sofie
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 783

Valerie
13-6-2008
 Meld misbruik28-9-2007 12:34:31

Hey Sofie,

als je inderdaad BMW of Audi wil, kan je best gaan huren bij Dockx of Hertz of zo. Dat zal veel goedkoper zijn en kan je voor 24u huren.

Groetjes,
Valerie

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik28-9-2007 15:46:41

Wat nog goedkoper is, dat is aankloppen bij een garage bij jou in de buurt van AUDI of BMW. het komt veel goedkoper uit dan huren bij ceremoniemeester en bij DOCKX! Wij hebben dit ook gedaan en het is geen probleem!
Groetjes,
Sandra
05/07/08

Evi
8-8-2008
 Meld misbruik28-9-2007 21:10:39

Hallo,

Wij zijn ook nog op zoek naar een wagen of een bus voor onze mooie dag op 08/08/2008. Maar we gaan al zeker niet bij Dockx gaan,want men vriendin heeft daar ook een auto gehuurd maar op de dag dat ze de auto wilden ophalen bleek er voordien een ongeluk mee geweest zijn . En bij dockx wilden ze dus de auto zo meegeven. Dus niet fijn é een geblutste auto als ceremonie wagen! Dus hadden ze een geluk dat de ouders een mercedes hadden die ze konden gebruiken en dus maar met zen vier in die auto. Ik vind het erg dat ze geen andere wagen kregen van dat bedrijf of dat ze niet op tijd konden verwittigen. Dus dat is de plaats waar ik al zeker niet zou gaan.

Groetjes

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik30-9-2007 12:12:59

Hoi, ook wij zijn al een tijdje op zoek naar Audi's of BMW's. Bij docxk kan je ze wel huren, maar ze kunnen geen garantie geven van de kleur. (een gele zal er nu ook wel niet tussenzitten ;-) )
Bij onze Audi garage verhuurden ze geen auto's.

Laat je iets weten als je een oplossing gevonden hebt?

Groetjes!

PS Origineel gingen wij ook trouwen op 14/6/07, toeval, he?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...