Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van mijn 'mooiste dag'

28-9-2007 14:10:44
Hey,

Ik ben net terug van huwelijksreis (Thailand en Cambodja) en kan het niet laten even terug te keren naar het forum waar ik een jaar lang de berichtjes heb gevolgd. Dus bij deze een verslagje van onze trouwdag op 1 september.

Wij zijn in de voormiddag al wat foto's gaan nemen omdat we schrik hadden dat er tussen de mis en de receptie te weinig tijd zou zijn. Dat was ook wel het geval, maar toch zou ik toekomstige bruidjes willen waarschuwen: wij waren nog wat gespannen voor al wat nog komen moest en dat zie je wel op de foto's. Foto's na de huwelijkssluiting lijken mij dus toch wel een beter idee.

Voor we het wisten, arriveerde de familie bij ons thuis en ging het richting stadhuis. Een heel mooi moment, als je zo omringd door je familie, je jawoord uitspreekt. Vanaf dan was de spanning er ook wat af en verheugden we ons al op de huwelijksmis. Het was prachtig om de kerk binnen te schrijden: iedereen lacht naar je, knikt je toe, ...

Bij het buitenkomen uit de kerk was er nog een extra'tje: mijn man :-) is bij de politie en zijn collega's hadden een erehaag gevormd. Heel speciaal gevoel, vooral omdat ik erg trots ben op het werk dat hij doet.

Het weer was buiten alle verwachting fantastisch: echt een gezellige receptie zo in de tuin van de feestzaal

Ook het eten was super, en nadien was het echt tof om met iedereen wat te kunnen kletsen, we hebben tot 5u30 staan dansen en eigenlijk waren we toen nog niet moe! Het feest had nog langer mogen duren want het is een heel raar moment als je de laatste genodigde de zaal ziet uitgaan en wij zo nog eens door de zaal stapten... Ook al zijn wij al tien jaar een koppel, voor ons was dit toch een 'start', een bevestiging, en het was fantastisch om dit te kunnen delen met vrienden en familie.

Ik wil hier verder nog wat reclame maken om zo enerzijds een boel mensen te bedanken en anderzijds toekomstige bruidsparen wat ideetjes te geven (en het zoekwerk te beperken):

- mijn trouwjurk (Rembo Styling): Bruidshuis Ellen in Oostburg: sympathieke, losse aanpak: je past wat je wil en ze geven je ook hun eigen mening

- feestzaal: Salons Valkenbulcke in Nevele-Merendree: alle genodigden waren vol lof over de zaal (gezellig, ruim, hoog plafond), het eten (heel lekker en origineel) en de vlotte bediening

- bruidsboeket: ik wist totaal niet wat ik wou, maar Wim De Ruyver (Bloemenateljee, Kruibeke) is er toch achter gekomen en heeft een heel persoonlijk, origineel bruidsboeket voor mij gemaakt

- dj: Studio's Happy Music: Dierk stuurde dj Bram: ik heb hem meer dan eens gefeliciteerd omdat hij de 'juiste' muziek wist te draaien: superfeestje tot 5u30!!

- ceremoniewagens: wij zaten in een mooie zwart-met-chroom oldtimer van mijn vader en de suite in een champagnekleurige limousine (eens iets anders dan wit/zwart: supersjiek (via Joris Temmerman, de 'weddingplanner')

- ceremoniemeester: Joris 'the weddingplanner' Temmerman: vlot en heel sympathiek, met die typische look die een ceremoniemeester volgens mij moet hebben

- muziek in de kerk: echt een aanrader: Marie-Joëlle Van der Burght en Kenny Clarys, Berchem (Beautiful Live): jong en innemend koppel, piano en viool: je kan kiezen uit hun repertoire of hen vragen nummers van jouw keuze te zingen: en dat hebben ze fantastisch gedaan. Marie-Joëlle heeft een betoverend stemtimbre.

- kapsel en make-up: kapsalon Beauty in Nazareth: nog eens bedankt voor de goeie zorgen!

- gelaatsverzorging: Instituut Moyaert te Gent: mooie strakke huid dankzij hun vochtampullen

- schoenen: Van Loock (uit de bruidscollectie: totaal geen zere voeten gehad!!)

- videograaf: via the Wedding Planner

- fotografe: Madelien Waegemans (Gent): zeer schappelijke prijs; ze is nog jong maar ze weet wat ze wil; het was aangenaam om haar bij ons te hebben

Ik wens jullie allemaal een minstens even mooie dag toe!!

groetjes,
Mieke

mieke
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 718

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik28-9-2007 14:48:48

Hallo Mieke,

Eerst en vooral: proficiat!!!

Het klonk echt allemaal zo mooi...!!
Jullie hebben er, zo te horen, echt van genoten, da's super! Maar geniet ook nog maar een beetje 'na'...

Maar... je maakt ons wel curieus hoor. Heb jij geen site waar we die mooie momenten kunnen mee beleven?

Groetjes
Sofie

23-05-2008

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik28-9-2007 14:50:36

Hey Mieke,

Eerst en vooral een dikke proficiat met je trouw! Het is altijd leuk om te lezen hoe de dag verlopen is en hoe tevreden en gelukkig de mensen achteraf wel niet zijn.
Ik heb wel nog enkele vraagjes voor u.

-Met wat/wie ben je naar Thailand/Combodja geweest?
- Viel het weer mee? Wij trouwen volgend jaar op 9 augustus en zouden daarna dus graag naar Thailand gaan, maar we vrezen een beetje voor het weer en overwegen om de reis misschien enkele maanden uit te stellen. Of is dit niet nodig?
- Kan je me foto's tonen van je kapsel en make-up. Ik denk eraan om misschien ook bij kapsalon Beauty te gaan. Zou je me ook de prijzen kunnen doorgeven aub? Was het bij hen of bij je thuis?

Je mag me altijd mailen op:
katrien09082008@hotmail.com

Groetjes, Katrien

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik28-9-2007 15:15:25

Hey Mieke,

een dikke proficiat aan jou en je man hé ;-)
Binnen 14 dagen is het aan ons ... en nadien vertrekken we met best tours naar vietnam en cambodja, dus mocht je ergens op één of andere site foto's staan hebben of mocht je aanraders hebben ivm Cambodja, laat maar komen ;-)

Elke
13/10/07

liesbeth
15-9-2007
 Meld misbruik30-9-2007 11:49:50

Hey Mieke!
Proficiat met jullie huwelijk!
Wij zijn op 15 september getrouwd!
Was ook een fantastische dag!
Waar zijn jullie in Thailand geweest???
Wij zijn er in Mei geweest!
groetjes Liesbeth

Sylvie

Meld misbruik1-10-2007 13:36:07

Een hele dikke proficiat aan het kersverse koppel en als je fotookes hebt, laat ze maar eens zien hé.

Groetjes,

Sylvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info