TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
23-5-2008
|
28-9-2007 14:48:48
Hallo Mieke,
Eerst en vooral: proficiat!!!
Het klonk echt allemaal zo mooi...!! Jullie hebben er, zo te horen, echt van genoten, da's super! Maar geniet ook nog maar een beetje 'na'...
Maar... je maakt ons wel curieus hoor. Heb jij geen site waar we die mooie momenten kunnen mee beleven?
Groetjes Sofie
23-05-2008
|
|
Katrien
9-8-2008
|
28-9-2007 14:50:36
Hey Mieke,
Eerst en vooral een dikke proficiat met je trouw! Het is altijd leuk om te lezen hoe de dag verlopen is en hoe tevreden en gelukkig de mensen achteraf wel niet zijn. Ik heb wel nog enkele vraagjes voor u.
-Met wat/wie ben je naar Thailand/Combodja geweest? - Viel het weer mee? Wij trouwen volgend jaar op 9 augustus en zouden daarna dus graag naar Thailand gaan, maar we vrezen een beetje voor het weer en overwegen om de reis misschien enkele maanden uit te stellen. Of is dit niet nodig? - Kan je me foto's tonen van je kapsel en make-up. Ik denk eraan om misschien ook bij kapsalon Beauty te gaan. Zou je me ook de prijzen kunnen doorgeven aub? Was het bij hen of bij je thuis?
Je mag me altijd mailen op: katrien09082008@hotmail.com
Groetjes, Katrien
|
|
Elke
13-10-2007
|
28-9-2007 15:15:25
Hey Mieke,
een dikke proficiat aan jou en je man hé ;-) Binnen 14 dagen is het aan ons ... en nadien vertrekken we met best tours naar vietnam en cambodja, dus mocht je ergens op één of andere site foto's staan hebben of mocht je aanraders hebben ivm Cambodja, laat maar komen ;-)
Elke 13/10/07
|
|
liesbeth
15-9-2007
|
30-9-2007 11:49:50
Hey Mieke! Proficiat met jullie huwelijk! Wij zijn op 15 september getrouwd! Was ook een fantastische dag! Waar zijn jullie in Thailand geweest??? Wij zijn er in Mei geweest! groetjes Liesbeth
|
|
Sylvie
|
1-10-2007 13:36:07
Een hele dikke proficiat aan het kersverse koppel en als je fotookes hebt, laat ze maar eens zien hé.
Groetjes,
Sylvie
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam