Terug naar overzicht
Hey,Ik weet niet welke collectie je bedoelt met exclusieve collectie.. Ze hebben ongeloofelijk veel keuze bij Le chapeau... Ongeveer een 500 tal kleedjes;.. aan de hand van boeken en een gesprek zien zij ook wel wat je zoekt en wat je budget is... en daar houden ze ook rekening mee... Ik heb mijn kleed daar gekocht en sinds dat ik het 2 weken voor de eerste keer echt aanhad kan ik helemaal niet meer wachten om te trouwen.. ik heb mijn verloofde dan ook al gewaarschuwd dat ik na onze trouw meermaals zal rondlopen in mijn kleed :)(en neen ik werk niet bij le chapeau...)Grpatricia15-12-2007
Ah, en mijn kleed komt van bij pronovias en is het Lineares kleed.. kost rond de 1600 euro..grpatricia
heybij mij vroegen ze naar mijn budget, ze hebben heel veel keuze tussen de 1000 en 1500 euro, maar ze hebben er ook kleedjes van 3000 euro en meer (die heb ik niet gezien). Ik vond het wel goed dat ze geen duurdere kleedjes lieten zien, dan kan je daar al niet voor vallen.
HoiAls je op de website van Le Chapeau gaat kijken, kan je bij de verschillende collecties gaan kijken: Pronovias, Marylise enzo en dan staat er ook nog exlusieve collectie (dit zijn de 10 laatste kleedjes denk ik). Ik vind deze eenvoudig maar heel mooi maar denk dat ze ook heel duur gaan zijn!GroetjesAnnelies