TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sabine
5-4-2008
|
29-9-2007 10:40:04
Ik heb ook nog maar net mijn jurk gevonden. Was er vast van overtuigd GEEN sluier te willen. Waarom: ik zou er mij toch maar aan ergeren.
Maar wij hebben geen plechtigheden, gewoon stadhuis, restaurant en fuif. Ik kan me voorstellen dat, wanneer je naar het altaar stapt, het veel prachtiger is als je WEL een sluier hebt. Op het avondfeest kan je die dan omhoog doen om te dansen.
Tip: die touwtjes om het omhoog te binden, scheuren wel eens af, neem een alternatief mee om ervoor te zorgen dat je niet steeds met je handen de sluier omhoog moet houden.
|
|
danielle
8-8-2008
|
29-9-2007 11:47:20
hey ik heb mijn droomjurk nog niet gevonden, maar ik zit met dezelfde vraag... Ik vind idd dat dat het af maakt, zo'n sluier. Maar ik ben bang dat het te traditioneel over, zal komen. Wij gaan wel op een traditionele manier trouwen (wet, kerk, receptie, avondfeest), maar wij zijn in onze vriendengroep en familie de enige die op zo'n manier (willen) trouwen. De rest doet het redelijk alternatief. Ik weet wel dat ik mij nie moet laten doen en gewoon mijn droom achterna moet gaan, maar wil toch ook niet dat ze zeggen 'da kleed is wel schoon voor danielle, maar die sluier is er over'... Ik zal dus nog wel zien. Maar als ik echt zelf zou mogen kiezen en niet nadenken over wat de anderen zouden kunnen zeggen, dan zou ik er zeker één nemen!
|
|
Patricia
17-2-2007
|
29-9-2007 17:12:42
Ik had heel graag een sluier gehad, maar omdat ik in de winter trouwde, koos ik uiteindelijk voor een stola, voor een beetje extra warmte. Een stola én een sluier vond ik te veel van het goede. Ik denk dat een sluier vaak alleen voor de plechtigheden gebruikt wordt en dat deze afgedaan wordt voor de fotos en avondfeest groetjes
|
|
Amber
9-8-2008
|
29-9-2007 21:30:47
hallo wendy, Ik heb een echte sissi-bruidsjurk (ik wil een prinses zijn op mijn trouwdag), dus is het niet meer dan logisch dat ik een sluier neem. Ik vind dat dat het plaatje helemaal af maakt, aangezien we een traditioneel huwelijk willen. Toch begrijp ik dat andere bruidjes het niet dragen; maar ik denk zo: een sluier kan je maar 1 keer in je hele leven dragen. Dus denk er goed over na, als je het niet doet, kan je er later veel spijt van hebben. Trouwens, tegenwoordig zijn de stoffen voor sluiers niet meer zo zwaar. De mijne is enorm licht, zelfs geen afboordsel. Er zijn wel hier en daar Swarovski-kristallen opgenaaid. Dus het beeld van de bruid die niets ziet omdat de sluier in de weg zit is volledig weg. Ga er eens passen, dan zie je direct het resultaat. Bij Le Chapeau in Antwerpen hebben ze hele mooie en fijne dingen. Veel succes ermee! xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Isabel
11-8-2007
|
30-9-2007 10:13:15
Hallo,
ik had eerst bij mijn jurk een tube gekozen maar twijfelde enorm. Ik ben dan terug gegaan en heb een sluier gepast. Mijn kleed was honderd keer mooier en inderdaad af. Wat hier gezegd wordt dat je er last van hebt, vergeet het maar. Ik heb niet eens gevoeld dat ik hem aan had. Die zijn heel licht en de mijne heeft niet bewogen. En inderdaad, een sluier kan je maar één keer in je leven dragen. Ik ben zo blij dat ik het toch gedaan heb en kan het iedereen aanraden. Als je foto's wil zien, www.henkenisabel.bruiloftsite.nl
Groetjes, Isabel
|
|
Ibe
22-5-2010
|
30-9-2007 10:56:51
Ik heb mijn droomjurk ook al gevonden en bij mij is het ook een prinsessenjurk geworden :-) Bii de 1ste pas heb ik er verschillende sluiers bij gepast omdat ik er eigenlijk wel graag 1 wilde maar dat stond helemaal niet bij mij jurk. Het maakte het een beetje té en nam het mooie van mijn jurk weg. Mijn rug is open met rijgveters en door de sluiers zag je daar niet veel meer van...dus het hangt echt af van de jurk volgens mij!
|
|
Marie
13-6-2009
|
30-9-2007 13:46:05
Misschien nog 2 extra vraagjes: - Kiezen jullie voor een korte sluier of een lange (tot op de grond)? - Kan je een sluier dragen zonder dat je haar wordt opgestoken of is dit praktisch niet mogelijk?
Groetjes!
|
|
Sarah
7-7-2007
|
1-10-2007 10:26:59
Hallo,
ik had op mijn trouwdag een sluier tot op de grond en zelf nog een beetje langer. Die zat opgestoken onder mijn opgestoken haren. Zo bleef mijn kapsel zichtbaar. Ik voelde me die dag een prinses. Ik vond ook dat het het geheel afmaakte. Maar je bent best dat je bij een pasbeurt eens vraagt of je er een mag passen. Want je hebt daar verschillende lengtes is en dan kan je zien wat het mooiste bij jou past. Een korte, lange of geen. Ik heb die dag er ook helemaal geen last van gehad. Je voelt helemaal niet dat dit in je haar zit. Als je graag foto's ziet kan je eens op onze site kijken: www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl
Groetjes
|
|
Veroniek
|
15-10-2007 13:21:28
Hoi Wendy
Ben je er al uit wat je gaat doen?
Ik ben getrouwd met een sluier, tot aan mijn poep (of iets langer, je kan foto's zien op de site). Mijn haar was héél mooi opgestoken enzo, maar toch wou ik die sluier aandoen voor de plechtige delen... Een keer iedereen van het avondfeest aanwezig was, heb ik mijn sluier uitgedaan en op het avondfeest heb ik gewoon rondgelopen zodat iedereen mijn mooie kapsel kon zien!
Dus als je héél graag een sluier wil hebben, maar je twijfelt omdat ze je kapsel niet zouden zien... Dan zou ik één dragen en na de receptie uitdoen (zoals ik gedaan heb)
Veel succes!
Groetjes Veroniek Getrouwd op 20 07 2007 http://www.huwelijksfoto.net/vl/
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|