Nu Online
Momenteel zijn er 395 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thailand

30-9-2007 11:43:45
Hoi iedereen!
Zijn er nog koppels op huwelijksreis geweest naar Thailand?
Wij zijn in Mei geweest en in September getrouwd!Wij hebben het andersom gedaan!
Kwil graag weten waar jullie zijn geweest!
Groetjes

liesbeth
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 832

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-9-2007 12:29:36

wij zouden naar thailand gegaan zijn, maar zijn uiteindelijk voor bali gegaan. Hong kong, ubud en seminyak.
in thailand zijn we al in bangkok, river kwai, hua hin en phuket geweest.
heel mooi land!

liesbeth
15-9-2007
 Meld misbruik30-9-2007 13:31:31

Hoi Sarah!
Wij zijn ook in bangkok geweest en dan naar phuket!
Echt de moeite!
Waar hebben jullie gelogeert?
groetjes

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik30-9-2007 17:57:15

Hoi,

Wij zijn in juni op huwelijksreis naar Thailand geweest. We kozen voor de rondreis 'Aards paradijs' van BestTours met een strandverblijf op Koh Samui. D.w.z. verblijf in Bangkok, Kanchanaburi (river Kwai) en Koh Samui. Onze reis was van begin tot einde prachtig! We hebben er enorm van genoten!!!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-9-2007 20:18:02

ik geloof arcadia hotel in phuket, century park in bangkok en dusit in hua hin.
Waar jullie???
Wij gaan nu trouwen in bali. We wilden eerst naar thailand, maar hadden wat bang van het regenseizoen.

liesbeth
15-9-2007
 Meld misbruik30-9-2007 22:21:38

Hoi Sarah!
Ik was bang om ver te vliegen en hou niet van rondreizen dus had mijn ventje me verrast!Het vliegen was er wel bij maar we hebben 4 dagen bangkok gedaan in het radisson hotel!Daar dagtrips gedaan en zo heb ik ook bangkok gezien!Maar ik vond het niet zo plezant!Telkens ik buiten keek hing de smog over de stad en al de armoede ...Ben er even niet goed van geweest!Was blij toen we het vliegtuig naar Phuket namen!Daar zijn we 2 weken op strandvakantie geweest in het Phuket graceland en resort spa geweest!Nieuw hotel met al de luxe die ik nog nooit had gezien!Daar zijn we nog op uitstappen op eigen tempo geweest!Het belangrijkste wat je daar moet zien ! En daarbuiten volop genieten!Voor mij was het de eerste keer maar voor mijn ventje de 4de keer!Was dan ook de perfecte gids!
Ik heb er hele mooie herinneringen aan over gehouden maar het heeft me ook geraakt!
Groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-10-2007 0:33:35

dag liesbeth, de armoede is daar idd heel erg. Maar in phuket vond ik het nog erger. Ik heb daar eens een gesprek gehad met zo een ladyboy. Hij was heel triestig. het is dus echt niet zo dat ze allemaal transseksueel zijn. Ze laten zich dan ombouwen voor het geld en de prostitutie.
Mijn mama heeft daar eens een dikke duitser zien vertrekken met een paar kindjes. Het is een super mooi land, maar dat stoort me verschrikkelijk aan thailand. We gaan nu naar bali, daar zou je dat niet of minder hebben. Maar thailand is wel 1 van die plekken dat je in je leven gezien moet hebben!
Mijn vriend is er nog niet geweest, maar het staat zeker nog op ons gezamenlijk verlanglijstje.
In mijn familie zijn het allemaal aziefanaten. Ik ben er al een keer of 11 geweest. Vooral in maleisie dan.
Die armoede heb je helaas op veel plaatsen in de wereld.
O ja, wij gaan trouwens 'trouwen' op bali. Hier in belgie voor de wet, en daar een balinese zegening. Ik wil al sinds ik kind ben in het buitenland trouwen. Dus gelukkig heb ik een hele meegaande man getroffen, die braaf mee gaat : )

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik1-10-2007 10:28:45

Hi Liesbeth,

Wij zijn deze zomer ook op huwelijksreis geweest naar Thailand.
Het was echt super, we hadden ons geen betere bestemming kunnen voorstellen. We zijn met best tours geweest, eerst een rondreis van 2 weken, hebben heel veel mooie dingen gezien. Daarna een week strandvakantie op Koh Samui.

Wat mij ook heeft geraakt is dat de mensen daar zo weinig hebben maar toch gelukkig zijn, dat kan je je bij ons toch niet voorstellen. Dan zie je eigenlijk pas hoe verwend wij hier in Europa zijn.

Ik zou zo terug vertrekken, ik ben echt helemaal verkocht.

Groetjes
Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...