Terug naar overzicht
Moooooi! Dit is ook één van mijn favoriete kleedjes van de nieuwe collectie. Mag ik even zo onbeschaamd zijn om te vragen wat ie kostte?
Hoi!Ik ben ook een beetje nieuwsgierig naar de kostprijs..Zelf heb ik mijn oog laten vallen op 2 Pronovias kleedjes, maar heb er geen gedacht van wat de kostprijs zou kunnen zijn..PS Mooi kleedje!!GroetjesLieselot05/07/08
HeyHeb ook de Nicole van Pronovias gekozen... vindt het ook supermooi. Komt wel iets anders uit dan op de foto van de website vind ik maar toch heel mooi. Blijkbaar hebben we dus dezelfde smaak ;)Melissa12/01/08
Hey,Ik heb het kleed Nepal van Pronovias( ook uit de 2008 collectie, op de site onder eternally classic geloof ik). Voor wie het zich afvraagt, die jurk kost 1040 euro. Ook nog veel plezier!Tania
Hey,Ik ben getrouwd in de Octubre (collectie 2007).Pronovias heeft kleedjes in verschillende prijsklassen.Je vindt er van 900 e maar ik heb er ook één gepast van 4400 e.Mijn kleedje kostte 1700 e en dan nog eens 200 e voor de bijpassende bolero.Veel hangt af van de soort stof die ze gebruiken.Mijn kleedje was in het echt ook helemaal anders dan op de foto van de website.Groetjes, Sissi(128 dagen getrouwd)
Hallo...blij dat pronovias zo goed ontvangen is, hoe kan het ook anders ;-)De Nicole betaal ik 1450 EUR. Dus een goeie middenmoot denk ik dan.Alleen de voile voor erbij kost veel, omdat dat handgemaakte kant is. Maar heb ik er voor over ;-)Veel plezier nog met het passen van zoveel mooie kleedjes!!Angela21/06/2008
Ik had de Olga uit de 2007-collectie. Ook fantastisch! (www.enoa.be/huwelijkportfolio/sofiechristophe )Jouw kleedje lijkt een beetje op het mijne, super keuze dus!Voor de geïnteresseerden: mijn kleedje kostte € 1.790.Groetjes,Fiekereeds 86 dagen getrouwd
Ik heb zaterdag ook de Olga besteld, collectie 2007. Ik was er meteen verliefd op! Ik betaal 1750 voor het kleed, 60 voor retouches en nog 60 voor een bijpassend halterkraagje.Evelien 08/08/08