Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben videograaf Mario Van Steelant (macrea@mac.com) uit Waasmunster. Hij komt een hele dag filmen voor 450 euro (vervoerskosten inbegrepen; wij wonen in Liedekerke, dus toch wel een eindje rijden). Daarvoor heb je dan een dvd (3 exemplaren) met huwelijksfilm van ong 45 min, een babbelbox (heel erg leuk!), wedding clip (korte samenvatting op de muziek van je openingsdans), en je kan ook nog andere dingen op verzoek aanvragen. We hebben dvd's van hem gezien, en die waren echt wel fijn. Het is ook voor elk koppel erg verschillend, naargelang je wensen. Ik weet dat er ook velen een pak duurder zijn, dus budgetgewijs is dat wel een meevaller :). Hij doet het in bijberoep.Veel succes nog,Tania
Hey Tania,Bedankt voor je antwoordje en de tip! Ik mail hem meteen! GroetjesSofie
halloonze cameraman is afkomstig van Kozen (bij hasselt) en wij huwen in antwerpen, hij komt filmen vanaf de bruid zichzelf klaarmaakt tot na de openingsdans 's avonds en dit alles voor maar 450 euromijn email adres is: brientje_2@hotmail.com als je meer info wilsabrina27/10/07
Hallo Sabrina,Bedankt voor de tip! Amai, ik kreeg van een vriendin ook een naam door en die man vroeg 850 euro (ook in bijberoep). Dat vond ik echt wel wat trop hoor! Ik investeer dan liever iets meer in een goede fotograaf, maar ik wou toch ook graag een cameraman erbij.Die cameraman van jou en van Tania is in ieder geval al wat schappelijker qua prijs.Heb je ook goede referenties?GroetjesSofie
De onze heeft 650€ gevraagd voor een hele dag film (tot s nachts 1.00u) voor 3 DVD's. Ik vond het iedere euro waard.We hebben de DVD nog niet, dus wachten nog in spanning af! Ik vond dit zelfs belangrijker dan de foto's omdat je hem zo nog eens echt opnieuw kan beleven.We konden ook kiezen of we een korte en krachtige film willen of een langere waar echt alles op staat. wij kozen het laatste
Hallo Tamara,Van waar ben je? Kun je de gegevens van je fotograaf doorgeven aub?Bedankt!GroetjesSofie