Terug naar overzicht
tja... mijn beste vriendin heeft ook zo iemand aan de hand en nog veel erger dan alleen maar sms-en.Maar ik vrees dat je je daar gewoon moet bij neerlegggen!Je wenst jouw beste vriendin natuurlijk de allerbeste, liefste, knapste man toe.. maar je zal het voorlopig met deze moeten stellen vrees ik. Ze zal er toch zelf moeten achter komen. (hopelijk voor er kindjes zijn of voor ze getrouwd zijn)
Hey meidje,ik heb ook zo'n vriendin. Haar vriend is echt een mottig manneke en doet alles om zijn zin te krijgen op alle vlak, ook psychisch en lichamelijke mishandeling... Haar verstand (en haar vriendinnen) zegt haar dat ze ermee moet stoppen, maar zolang ze er klaar voor is, kunnen wij haar jammer genoeg niet forceren. Hopelijk komt er een dag dat haar emmertje overloopt, maar tot die dag kunnen wij haar enkel steunen en luisteren naar haar zorgen.Groetjes,Lieve
zolang ze idd de klik zelf niet gemaakt heeft, kan je alleen maar hopen dat er geen erge dingen gebeuren. En doen wat een beste vriendin doet: luisteren en steunen...
Hey , Maar goed dat jij er bent voor je vriendin , maar als ik haar was en heb ook zo toestanden meegemaakt bij een ex van mij maar dus als ik haar was dan moest ik maar even van men hart een steen maken en volle kracht zeggen tegen hem van kijk jij hebt vrijheid ok prima nu neem ik ook vrijheid en dat ze dan maar eens geniet van haar vrijheid en idd dat ze op haar eigen benen kan staan is super belangrijk want misschien als het is wat jij denkt (daar wil ik me niet over uitspreken) staat ze er misschien op een bepaalde dag alleen voor ,ik heb het zo gedaan en onze relatie was niet meer te genezen met en door het vreemd gaan en drinken dus ben ik ook weliswaar met een kloppend hart maar het moest eens gebeuren hoor en vanaf de 1ste keer dat ik ging stappen probeerde hij het goed te maken Het enigste wat je vriendin eens zou moeten doen is haar laten zien naar hem toe dat ze ook een mens met gevoelens is en dat hij respect moet tonen zoals dat ze dat naar hem doet Vind het enorm sneu voor haar maar ze moet eens doorbijten en dan is het gedaan en dan weet ze gelijk of de relatie iets voor hun is of niet Groetjes Cindy