Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkope bruidskledij Frankrijk

1-10-2007 15:43:01
Hallo,

omdat ik de "normale" prijzen voor bruidskledij eigenlijk best hoog vind ben ik eens aan het rondkijken voor alternatieven. Op deze site had ik de website morelle-marriage.com gevonden en daar staan wel enkele kleedjes bij die mij interesseren.

Heeft iemand ervaring met het kopen van een jurk bij hun, dan wel in de winkel in Lille. Zijn retouches mogelijk? En hoe komt het toch dat sommige kleedjes zo veel goedkoper zijn en er toch ook mooi uitzien?

Alvast bedankt voor de informatie.

Groetjes,

Ann

Jo-Ann
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1059

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik2-10-2007 15:17:58

Je kan de merken die je bij Morelle Mariage vindt ook in België kopen hoor. Dat is misschien toch iets makkelijker wat betreft taal en retouches.

Waarom de jurken goedkoper zijn en toch mooi, heel simpel: het zijn geen heel bekende merken, dus je betaalt de naam ook niet!

Je kan voor de merken die ze bij Morelle Mariage aanbieden bvb ook terecht bij Clair de Femme en Au Louvre (regio Brussel) en bij Aselin en Sposa in Heusden (Limburg).

Ik heb een paar links naar de sites van de winkels en de merken die ze verkopen (bij sommigen staan zelfs de prijzen bij) je mag me altijd mailen op ibe_degreef@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...