TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
silvy
4-4-2008
|
2-10-2007 11:30:04
Hallo,
Ik ben op 19/09 (woensdag) naar de opendeurdagen geweest bij Lilian Claes. Ik had op voorhand een afspraak gemaakt omdat ze me hadden gewaarschuwd dat het er wel druk zou zijn. Zeker in het weekend moet je een afspraak maken denk ik. Ik ben geholpen door een jonger meisje. Ze was heel vriendelijk maar had nog niet zoveel ervaring. Ik mocht alle jurken afgaan en zeggen welke ik wou passen en die mocht ik ook allemaal passen. Het waren wel eerder traditionele jurken en niet echt iets modern. Dus afhankelijk van je smaak of het de moeite is of niet. Groetjes, Silvy
|
|
silvy
4-4-2008
|
2-10-2007 11:30:40
Oh nog vergeten: op woensdagnamiddag waren er bij mij nog twee andere bruidjes aan het passen dus dat ging nog wel.
Groetjes Silvy
|
|
Griet
2-2-2008
|
2-10-2007 11:49:59
Ik ben er 4 maanden voor onze trouw binnen gewandeld zonder afspraak, met het idee 'even' te gaan kijken zonder concreet idee over wat voor jurk, welke prijs, laat staan de kleur of stijl. Ik werd geholpen door een oudere dame, heel correct. Na mijn uitleg wat ik NIET wilde liet ze me iets passen. De 2de jurk die ik aanhad heb ik besteld. Dat noemt bij mij vakkennis en inzicht. Voor de schoenen werd speciaal de leverancier en de fabriek opgebeld. Ik wou graag een bepaald model met hoge hak. Ze belden na 3-4 uur netjes terug om te zeggen dat het geregeld kon worden zonder aankoopverplich-ting. De korte tijd, daar werd even gefronst, maar het zou in orde komen, na gechecked te hebben. Ze staan je met raad en daad bij en zouden hun persoonlijke spullen bijna uitlenen om je gelukkig te maken. Ik zoek namelijk nog een bontmuts-hoedje asorti met bontcape en mof (die ik al wel heb) Ze zoeken ernaar. En ik denk als zij het niet vinden, niemand het vindt. Weet je, ik kende enkel de winkel uit mijn jeugd en ben daarom gan kijken. (Moest er 1,5 uur voor rijden)en na een aantal gesprekken met getrouwde collega's over hun jurken en ervaringen ben ik steeds meer overtuigd over de beste keuze. Misschien had ik geluk, maar de commentaren over hun hier zijn heel goed. Mijn jurk is daardoor op dit moment het minst van mijn zorgen. Hopelijk heb jij een even fijne ervaring. Succes!
|
|
Evelien
30-8-2008
|
2-10-2007 12:28:50
Ik ben er de eerste zondag van de opendeurdagen naartoe geweest met mijn schoonzus. Toen was het daar een serieuze overrompeling, écht wel wat té veel volk. Personeel was heel vriendelijk, maar de jurken zijn niet echt mijn ding. Voor mij allemaal iets te veel "frullekes" en tralala, maar dat is uiteraard mensengoesting!
|
|
Evelien
30-8-2008
|
2-10-2007 12:28:59
Ik ben er de eerste zondag van de opendeurdagen naartoe geweest met mijn schoonzus. Toen was het daar een serieuze overrompeling, écht wel wat té veel volk. Personeel was heel vriendelijk, maar de jurken zijn niet echt mijn ding. Voor mij allemaal iets te veel "frullekes" en tralala, maar dat is uiteraard mensengoesting!
|
|
Els
27-9-2008
|
2-10-2007 14:52:08
Hallo, Ik ben op de zondag van de opendeurdagen geweest. Het was druk maar toch hebben ze tijd uitgetrokken voor mij. Ze waren in elk geval heel vriendelijk en behulpzaam. groetjes, Els
|
|
Hilde
14-3-2008
|
2-10-2007 19:39:39
hoi
ik ben de 1e vrijdag van de opendeur geweest. ik heb er heel wat kleedjes aangehad. uiteindelijk ben ik de zaterdag teruggegaan om te bestellen en toen was het inderdaad veel drukker. 8 december is mijn 1e pasbeurt, kijk er al naar uit.
Hilde
PS Vrijdag is het wel marktdag in herentals.
|
|
Miranda
19-10-2007
|
3-10-2007 18:55:43
Hoi!
Ik trouw binnen 16 dagen en ben pas in juni een eerste keer gaan kijken bij Lilianclaes. Ik werd er geholpen door een zeer vriendelijke verkoopster en heb uiteindelijk staan twijfelen tussen 2 jurken. Ik heb ze allebei nog 2 keer gepast en de verkoopster bleef even vriendelijk! Dankzij haar goede raad heb ik de juiste keuze gemaakt! Ik mag het nu vrijdag gaan afhalen. Ik ben dus zeer tevreden over Lilianclaes!
Groetjes, Miranda
|
|
Marianne
|
3-10-2007 20:27:26
Hey Miranda, ik trouw binnen tien dagen en ben ook pas in juni daar gaan kijken en ik mag het ook vrijdag gaan afhalen :-) ik heb er een stuk of 10 gepast en dan het eerste nog eens en dat is het geworden
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|